Ha már így pörög a topic, akkor bedobok egy GD jazz manual valós fogyit is, hogy ne legyenek illúziók.
Budapest, reggel 7.5km, délután 7.5km, rendszerint 25, de akár 30 perces dugózással: 8.5 L/ 100 km, számolva.
Computer 8.2-t hazudik. Ez teljes tankos városozás.
Ha már van benne autópálya, országút, mondjuk negyed tanknyi, akkor 7.2.
Új érkező a családban, egy 2003-mas 1.3-mas Jazz képében.
Jazz-em még sosem volt, ezért külön vicces, hogy nem is hozzám érkezett, hanem öcsém vett egyet magának, városi/melós járkálósnak.
134.000 vélhetően valós km, belül szép állapot, kívül néhány karc előferdül, meg mivel osztrákoktól jött, így az alját megkóstolta kissé a só, de nem vészes mértékben, meg nem is igazán az esztétika, hanem a funkció volt a cél.
Kezd otthon letisztulni a géppark, az öcsémékhez érkező Toyota Auris után, ez az újabb japán beérkező és mindkettő friccwágen helyére érkezett, előző egy 2-es dízel Golfot váltott, utóbbi Jazz beérkezőnk pedig egy szívódízel VW Caddy-t vált most.
Hiába na, öcsém is kezd öregedni, csak megjött az esze. ( )
Képet is dobok majd a gépparkról meg persze a Jazz-ről, csak költözzek már végre haza......