ez az utólagos turbósítás dupla lábon lövés...
egyrészt az autód értékcsökkenését is exponenciális pályára teszed...
másrészt sokba kerül és garantált a szopás vele...
Nem volt kedvem szopni vele, rákölteni egy halom pénzt majd 2 évente vizsgán meg rettegni hogy hogyan tolom át. Csak nyűg nekem ez a csigásítás, lett belőle gyári csigás.
Gyári blokkos és fejes k20a2-őt meg lehet úgy fújni biztonsággal, hogy ne érjünk a motorhoz, vagy felejtős?
Mindenhol a komoly 5-7 ezer fontos kitet látom, de nem jó egy random kínai csiga leömlővel? kprom van és szívó, kipu oldali tuningom.
Nem kellenek ilyen 400 lovak FWD-re még véletlenül sem. Vagy ilyen 200ló végével alacsony nyomáson is könnyen tönkrebaszhatom ezt a motort, és inkább hagyjam a francba?
Egy lightosabb turboval is erősen fennállna, hogy ugyanúgy szívnék vele mint a legtöbb ember, és soha nem lenne már rendes autóm?
Légyi beszéljetek le róla
Igazából nagyon élvezem, hogy szívóban meg van piszkálva, de fordulat nélkül elég ingerszegény meg nem bánnám ha nem lenne ennyire hangos