Nekem még csak pár száz km tapasztalat van, és megmondom őszintén, ilyen aspektusból még nem próbálgattam az autót. Még most került rá téligumi, addig a sport módot nem is próbáltuk ki, amíg nyári gumi volt rajta
Amit el tudok mondani, hogy a villanymotor miatt mindenhonnan megindul rendesen. Nem kell várni amíg tölt a turbo vagy pörgetni amíg megjön az erő. Még a párom is megjegyezte - aki nem érdeklődik az autók iránt - hogy nagyon megindul a gép
Nem tudom, melyik régi honda feelingre gondolsz?! Pl az ep3 ugrik minden fordulaton, de 2003-ban nem voltak még megfojtva a motorok, és azért az nem egy hétköznapi motor. Van egy szívó mazda3 autónk (2.0 skyactive), ahhoz képest nagyot lép, de még a párom céges 1.5 tsi skodajához képest is.
Javaslom próbáld ki, Óbudán és Hatvanban van tesztautó
Xi gen hybrid tulajokat kérdezem (minimum 2 már van, akiröl tudok) mert még nem volt alkalmam vezetni ezt a változatot.
Mennyire gyors a gázpedálreakció gurulásból gyorsításkor és allásból induláskor - benzines szívó hondákhoz képest? Az új hybrid Jazzt próbáltam, a ráncfelvarrás elöttit 2021-ben, de az csak állásból volt gyors. Gurulásból rém lassúnak tünt.
A Jazz hajtáslánc nem tetsztett, ezért nem ruháztunk be egy ilyenre, de erre as új hajtásra kiváncsi vagyok milyen. Valóban ennyire közel van a régi Honda feelinghez, ahogy mondják a tesztekben?