HONDA fórum
2024. május 4. szombat, 16:12,  Mónika, Florián Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#186976 Kázmér +  2023. október 9. 21:45:29 re: #186975 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A Honda mindig is rétegautó volt, soha sem volt olyan óriási piaca.Európában mindig is a német autó volt a favorit, mégha szét is esik alattuk háromszor, akkor is az az isten.
Ha jól nézem, egy kb. a hondával egyenlő felszereltségű szaros 150 lovas hibrid golf 13-14 millió között van. Valahol itt volt a civic ára is.
Ne mond nekem, h azt a kotla golfot egy lapon tudnád említeni a civic-kel. És így is az európai vásárló azt fogja megvenni, mert német autó jó autó a szlogen...... [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile9.gif]
A mazda sem tud nagy tömegben megjelenni, a nissan sem, a subaru sem, a daihatsu sem...... Sosem lesz tömegautó az EU-ban japán autó. Egyetlen üde kivétel a toyota, de sztem az egymaga nagyobb, mint az előbb említettek összesen.
2023. október 9. 22:39:48: megválaszolva [TypeV] +  által, → #186978 

#186975 [TypeV] +  2023. október 9. 19:25:14 re: #186972 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ha ennyiért is el lehet adni....

Nekem nem úgy tűnik, hogy el lehet adni. Alig látni az utakon újabb HONDA-t. Ha ez értékesítési siker, akkor örülök a sikerüknek. Jó, viszonylag szűk területen van alkalmam pásztázni, Magyarország, Olaszország és Ausztria. A látott mennyiség említésre sem méltó kerekítési hiba őszintén szólva.
Az én olvasatomban ez az jelenti, hogy ennyiért nem lehet nagyobb mennyiségben eladni, ennyiért az emberek nem HONDA-t vesznek javarészt.
2023. október 9. 22:15:08: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186977 
2023. október 9. 21:45:29: megválaszolva Kázmér +  által, → #186976 

#186972 integra_type_r 0  2023. október 9. 16:02:36 re: #186970 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
a magas árak ellenszere a magas árak...
ha ennyiért is el lehet adni akkor miért adnák olcsóbban...

meglátjuk, sztem 15 éven belül az autógyártók fele megszűnik v feloldódik más márkában...
2023. október 9. 19:25:14: megválaszolva [TypeV] +  által, → #186975 
2023. október 9. 17:29:37: megválaszolva grego +  által, → #186974 

#186970 [TypeV] +  2023. október 9. 15:59:32 re: #186969 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csökken a hívők száma rendesen, ezek szerint úgy van vele a HONDA, vannak még elegen. :D :D :D
2023. október 9. 16:02:36: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186972 

#186969 grego +  2023. október 9. 15:56:41 re: #186968 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na majd az elektromos tájper 40 millióért :D
2023. október 9. 15:59:39: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186971 
2023. október 9. 15:59:32: megválaszolva [TypeV] +  által, → #186970 

#186968 integra_type_r 0  2023. október 9. 15:43:32 re: #186966 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
mi egy sportos modellért fizettünk egy árat, nem egy pálya autóért...
max a marketingje hitethette el, hogy egyébként ez milyen jól megy pályán is mert mentek vele egy időt...
de attól még ez egy utcai autó, annak is tervezték, annak minden kompromisszumával...
ezt persze mindenki a személyes értékítélete alapján lefordíthatja úgy is, hogy ennek bírnia kell "mindent", de a valóság nem ez...
ez egy jó sportautó, utcára, hétköznapi felhasználásra...arra viszont kiváló, talán a piacon a legjobb...
és a konkurenseihez képest elég megbízható is...

egyébként az eladott darabszám azért nem olyan kevés, a k20c1-es szériából (fk2, fk8, fl5) mostanra már kb. 70-80.000db lehet...
de természetesen az s2k 115.000 darabszámától messze van...
2023. október 9. 15:56:41: megválaszolva grego +  által, → #186969 

#186966 zolynet +  2023. október 9. 14:21:36 re: #186965 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Valahol értem amit mondasz és igazat is adok, de nem 100%-ban.
Viszont mi pont hogy extra árat fizetünk a TypeR-ért, hogy akkor mégsem egy sima utcai stock autót veszünk hanem amit azért akár hosszabb távon is lehet nyelezni. Lehet, csak a user-nak kell tovább tolni bele a pénzt. (olaj hűtő, vastag vízhűtő,...)
Ez a logika meg sajnos ott bukik meg hogy a TypeR-t meg nem tömegben gyártják, így aztán meg minek is fejlesztenénk egy olyat hogy jó legyen.
2023. október 9. 15:43:32: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186968 

#186965 integra_type_r 0  2023. október 9. 11:18:34 re: #186963 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
a mérnöki munka mindig az optimum keresésről szól...
a stock autó normál utcai használat során nem melegszik el...
bármennyire is szeretnénk azt gondolni, alapvetően ezek nem pálya autók, csak azért mert mentek velük egy "jó" kört a nürburgringen...
és meg tudják oldani, hogy a pályán ne melegedjen el...
csak azt ebben a szegmensben már nem fizetné meg senki...

(JAS TCR FL5 Civic Type R price --- over $200,000)
2023. október 9. 15:02:04: megválaszolva [TypeV] +  által, → #186967 
2023. október 9. 14:21:36: megválaszolva zolynet +  által, → #186966 

#186963 zolynet +  2023. október 9. 09:33:52 re: #186953 (Ivóke 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ráadásul nem volt 17fok sem.
Elképesztő, hogy továbbra sem léptek tovább a hőelvezetés terén az fk2 óta. Szomorú!
2023. október 9. 11:18:34: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186965 
2023. október 9. 09:56:20: megválaszolva grego +  által, → #186964 

#186953 Ivóke 0  2023. október 4. 22:26:37    ‹›   →  ↑  0 | rejt
409hp FK8 on Nürburgring

Szép példája a pályázásra már nem használható tuningnak... 6:16-nál már elkezdett melegedni a motor és 1.24-nél mentek fel a pályára.
PS: A rev match-et vajon miért lőtték ki belőle?
2023. október 9. 09:33:52: megválaszolva zolynet +  által, → #186963 


2023. október 4. 22:31: Szerkesztve Ivóke 0  által, megtekintés
2023. október 4. 22:28: Szerkesztve Ivóke 0  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.46, 0.51, 0.77
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.077 mp, 16 query