Nem jutottam még hozzá. Annyit tudok, hogy a JDM verzió nincs, de az EDM és USDM verziók lockolva vannak. Amint hozzá jutok egy fájlhoz akkor össze tudom hasonlítani mi a különbség.
nem a motor teljesítmény a kulcs...(mert az FK8, FK8LE és FL5 között minimális a különbség)
hanem a mechanikus tapadás...
az pedig alapvetően futómű, karosszéria, súly kérdése...
egy kis érdekesség...
FK8 1390 kg
FK8 LE 1343 kg (-47kg)
FL5 1429 kg (FK8 LE+86kg)
FL5 S 1405 kg (FL5-24 kg, FK8 LE+62kg)
van egy olyan tippem, hogy a szélesebb/könnyebb kerék, hosszabb tengelytáv és szélesebb nyomtáv ellenére az FK8 LE ellen a stock FL5 nem biztos, hogy gyorsabb lenne...(ua felni/gumi kombináció esetén)
még az is lehet, hogy az FK8 LE-nek szándékosan nem publikálták a Nürburgringi idejét...
nehogy véletlenül konkuráljon az FL5-ével...
így mivel a képletből kikerült az FK8 LE az FK8 lett a referencia pont...
viszont a gyorsabb köridőhöz a "stock" FK8 ellen nem volt elég a "stock" FL5...
ezért kellett az FL5 S...
de ha FL5 S-t mint koncepciót használták a köridő megdöntéséhez, akkor az FK8 LE-t miért nem...?
megannyi rejtély...
Közben megnéztem a videót. 1.83bar volt a max. Hát az még pont a limit amit az ECU enged. És nincs boost by gear ahogy Misha mondja, Torque by gear van. Ha az ember nyom egy padlót, akkor az ECU céloz kb 450Nm-t, a Torque limit ezt lejebb szabályozza, ezért a valós cél 420Nm ... az ECU innentől maga számolja ki, hogy mekkora nyomás kell ahhoz, hogy elérje ezt. Persze van még vagy 3000 egyéb limit meg paraméter ami közbeszól.
Kérdés. A turbónyomás, hogy volt több? FK2, FK8-nál is az ECU maximum 1.8bar nyomást enged, mégis ritka, hogy ennyit látsz. Az autó nem turbónyomást céloz hanem nyomatékot, ha a körülmények olyanok (beszívott levegő, üzemanyag, légnyomás...stb) és 1.5bar elég a célzott nyomatékhoz akkor annyival megy, ha 1.7 kell akkor annyival, ha 1.2 akkor annyi.
Mischa elemezte a videót ès felhivtàk a figyelmèt ,hogy csalt a honda.6. Fokozatba 4.szer kapcsolt,a többi fl5 el nürburgringen verető ember meg csak egyszer. Meg a turbo nyomàs is több volt elivileg.