HONDA fórum
2024. május 16. csütörtök, 23:15,  Botond, Mózes Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#186344 integra_type_r 0  2023. április 23. 17:50:03 re: #186339 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
FL5-öt nézted már...? (ecu)
2023. április 23. 17:53:47: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186346 

#186339 LINSZTER +  2023. április 22. 18:21:32 re: #186338 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem is írtam, hogy a motorteljesítmény a kulcs, csak azt, hogy a kettő között nem volt különbség. :D
2023. április 23. 17:50:03: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186344 

#186338 integra_type_r 0  2023. április 22. 18:03:49 re: #186336 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
nem a motor teljesítmény a kulcs...(mert az FK8, FK8LE és FL5 között minimális a különbség)
hanem a mechanikus tapadás...
az pedig alapvetően futómű, karosszéria, súly kérdése...

egy kis érdekesség...

FK8 1390 kg
FK8 LE 1343 kg (-47kg)
FL5 1429 kg (FK8 LE+86kg)
FL5 S 1405 kg (FL5-24 kg, FK8 LE+62kg)

van egy olyan tippem, hogy a szélesebb/könnyebb kerék, hosszabb tengelytáv és szélesebb nyomtáv ellenére az FK8 LE ellen a stock FL5 nem biztos, hogy gyorsabb lenne...(ua felni/gumi kombináció esetén)

még az is lehet, hogy az FK8 LE-nek szándékosan nem publikálták a Nürburgringi idejét...
nehogy véletlenül konkuráljon az FL5-ével...
így mivel a képletből kikerült az FK8 LE az FK8 lett a referencia pont...
viszont a gyorsabb köridőhöz a "stock" FK8 ellen nem volt elég a "stock" FL5...
ezért kellett az FL5 S...
de ha FL5 S-t mint koncepciót használták a köridő megdöntéséhez, akkor az FK8 LE-t miért nem...?
megannyi rejtély... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
2023. április 22. 18:21:32: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186339 

#186336 LINSZTER +  2023. április 22. 13:15:04 re: #186334 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sima FK8 és LE között se volt semmi különbség szoftverileg.
2023. április 22. 18:03:49: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186338 
2023. április 22. 13:35:09: megválaszolva grego +  által, → #186337 

#186334 grego +  2023. április 22. 10:20:38 re: #186329 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Najó de ez az az autó amit megveszel a szalonban 29 millióért ahogy a Honda állítja?
2023. április 22. 13:15:04: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186336 

#186329 LINSZTER +  2023. április 22. 07:13:32 re: #186328 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Közben megnéztem a videót. 1.83bar volt a max. Hát az még pont a limit amit az ECU enged. :D És nincs boost by gear ahogy Misha mondja, Torque by gear van. Ha az ember nyom egy padlót, akkor az ECU céloz kb 450Nm-t, a Torque limit ezt lejebb szabályozza, ezért a valós cél 420Nm ... az ECU innentől maga számolja ki, hogy mekkora nyomás kell ahhoz, hogy elérje ezt. Persze van még vagy 3000 egyéb limit meg paraméter ami közbeszól.
2023. április 25. 17:11:06: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186378 
2023. április 22. 10:20:38: megválaszolva grego +  által, → #186334 
2023. április 22. 08:17:00: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186331 

#186328 LINSZTER +  2023. április 22. 07:03:23 re: #186321 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kérdés. A turbónyomás, hogy volt több? FK2, FK8-nál is az ECU maximum 1.8bar nyomást enged, mégis ritka, hogy ennyit látsz. Az autó nem turbónyomást céloz hanem nyomatékot, ha a körülmények olyanok (beszívott levegő, üzemanyag, légnyomás...stb) és 1.5bar elég a célzott nyomatékhoz akkor annyival megy, ha 1.7 kell akkor annyival, ha 1.2 akkor annyi.
2023. április 22. 07:13:32: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186329 

#186321 Rikk_ +  2023. április 21. 21:29:06 re: #186308 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mischa elemezte a videót ès felhivtàk a figyelmèt ,hogy csalt a honda.6. Fokozatba 4.szer kapcsolt,a többi fl5 el nürburgringen verető ember meg csak egyszer. Meg a turbo nyomàs is több volt elivileg. [SMIL:/zavarbanvan/embarassed2.gif]
2023. április 22. 07:03:23: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186328 
2023. április 21. 21:37:08: megválaszolva grego +  által, → #186322 

#186308 integra_type_r 0  2023. április 20. 19:43:14    ‹›   →  ↑  +2 | rejt

HIVATALOS SAJTÓANYAG...

ELŐDJÉHEZ HASONLÓAN AZ ÚJ CIVIC TYPE R IS MEGDÖNTÖTTE A FRONTHAJTÁSÚ AUTÓK KÖRREKORDJÁT A NÜRNBURGRINGEN...


2023. április 21. 21:29:06: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186321 
2023. április 21. 16:10:47: megválaszolva Dontwalk +  által, → #186312 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.21, 0.32, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.086 mp, 14 query