HONDA fórum
2024. május 16. csütörtök, 12:52,  Botond, Mózes Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#186342 Laci-DSI +  2023. április 23. 14:44:29 re: #186341 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor ő egy Civic turbo gyűjtő. Biztos vesz akkor hamarosan egy FK2 CTR-t is magának. Csak, hogy teljes legyen a turbo gyűjtemény.
A többi kérdésre nincs válasz?
2023. április 23. 14:56:07: megválaszolva grego +  által, → #186343 

#186341 grego +  2023. április 23. 14:35:05 re: #186340 (Laci-DSI + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szerdán már eladta Peti az utolsót egy olyan ürgének, akinek már van egy Non-FL FK8 és az utolsó hivatalos kék FL FK8-a, aztán gondolta vesz melléjük egy FL5-öt is, mert miért ne.
2023. április 23. 14:44:29: megválaszolva Laci-DSI +  által, → #186342 

#186340 Laci-DSI +  2023. április 23. 14:11:56 re: #186335 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
A nürburgringi köridő sajtó visszhangja elérte a célját: százezrek beszélnek a új CTR-ről. 21 km hosszú pályán 1sec ide vagy oda az semmi. Az nem lett volna jó a marketingnek, hogy az új CTR ugyanolyan gyors, mint az előző gen. Valamit ki kellett találni, hogy kijöjjön a matek.

Amelyik autó 7:45 körül tud (EK8, FL5, Megan RS Trophy vagy mi a neve), az mind nagyon gyors utcai autó.
Egy utcai autó jóságát meg nem a nbr-i köridő határozza meg.

Az FL5 egy minden tekintetben továbbfejlesztett autó. Műszaki tekintetben marginális a fejlődés az előző generációkhoz képest, de szubjektíven a megjelenése és a felhasználó interface (kezelőszervek és IT) lényegesen jobb mint az előző generációknak. FK2 exec tourerem volt másfél évig, na az, már amikor megjelent 2015-ban elmaradott rendszer volt. Az FL5 rendszere ehhez képest könnyen kezelehő, gyors és mindent tud, amire szükség van. Wireless Apple Carplay induktív telefon töltéssel, a központi érintőkijelzővel és a műszerfallal egyszerűen tökéletes. Korszerű, felhasználó barát autó, ami ráadásul nagyon gyors is.

Itt írtátok korábban, hogy még volt rendelhető autó, de mire kijött a sajtó hír már csak csak előrendelést vesznek fel. Akkor ezek szerint Szolnokon a beszélgetés mellett lefoglaltad az utolsó darabot. Szállítás mikor várható? Hány jön az új pénzügyi évben? Most nem lesz sorsolás meg más varázslat?
2023. április 23. 14:35:05: megválaszolva grego +  által, → #186341 

#186335 grego +  2023. április 22. 10:24:53 re: #186332 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tegnap erről beszélgettünk Szolnokon ITR kollégával, hogy nagy esély van arra, hogy a sárga LE FK8 is simán lefutotta volna ezt az időt ilyen setup-al...
2023. április 23. 14:11:56: megválaszolva Laci-DSI +  által, → #186340 

#186332 LINSZTER +  2023. április 22. 08:17:58 re: #186331 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pont valami ilyesmit kommenteltem én is a youtube video alá :D
2023. április 22. 10:24:53: megválaszolva grego +  által, → #186335 

#186331 Rikk_ +  2023. április 22. 08:17:00 re: #186329 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyik sràc ezt irta: Milo King thats incorrect. Its a torque target so boost isn't majorly relevant. Depending on the conditions, boost levels will vary. You can meet the torque requirements at 1.2 bar but if its a warmer day/hot engine then you might need 1.4 bar. The boost itself isn't that important. It's all calculations from the various tables/inputs like throttle etc.

It's volumetric efficency based and the torque targets are set so the car/ecu will make constant adjustments to meet the request. If it exceeds the set targets then it will adjust n pull power back.
2023. április 22. 10:18:25: megválaszolva grego +  által, → #186333 
2023. április 22. 08:17:58: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186332 

#186329 LINSZTER +  2023. április 22. 07:13:32 re: #186328 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Közben megnéztem a videót. 1.83bar volt a max. Hát az még pont a limit amit az ECU enged. :D És nincs boost by gear ahogy Misha mondja, Torque by gear van. Ha az ember nyom egy padlót, akkor az ECU céloz kb 450Nm-t, a Torque limit ezt lejebb szabályozza, ezért a valós cél 420Nm ... az ECU innentől maga számolja ki, hogy mekkora nyomás kell ahhoz, hogy elérje ezt. Persze van még vagy 3000 egyéb limit meg paraméter ami közbeszól.
2023. április 25. 17:11:06: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186378 
2023. április 22. 10:20:38: megválaszolva grego +  által, → #186334 
2023. április 22. 08:17:00: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186331 

#186328 LINSZTER +  2023. április 22. 07:03:23 re: #186321 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kérdés. A turbónyomás, hogy volt több? FK2, FK8-nál is az ECU maximum 1.8bar nyomást enged, mégis ritka, hogy ennyit látsz. Az autó nem turbónyomást céloz hanem nyomatékot, ha a körülmények olyanok (beszívott levegő, üzemanyag, légnyomás...stb) és 1.5bar elég a célzott nyomatékhoz akkor annyival megy, ha 1.7 kell akkor annyival, ha 1.2 akkor annyi.
2023. április 22. 07:13:32: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186329 

#186321 Rikk_ +  2023. április 21. 21:29:06 re: #186308 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mischa elemezte a videót ès felhivtàk a figyelmèt ,hogy csalt a honda.6. Fokozatba 4.szer kapcsolt,a többi fl5 el nürburgringen verető ember meg csak egyszer. Meg a turbo nyomàs is több volt elivileg. [SMIL:/zavarbanvan/embarassed2.gif]
2023. április 22. 07:03:23: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186328 
2023. április 21. 21:37:08: megválaszolva grego +  által, → #186322 

#186308 integra_type_r 0  2023. április 20. 19:43:14    ‹›   →  ↑  +2 | rejt

HIVATALOS SAJTÓANYAG...

ELŐDJÉHEZ HASONLÓAN AZ ÚJ CIVIC TYPE R IS MEGDÖNTÖTTE A FRONTHAJTÁSÚ AUTÓK KÖRREKORDJÁT A NÜRNBURGRINGEN...


2023. április 21. 21:29:06: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186321 
2023. április 21. 16:10:47: megválaszolva Dontwalk +  által, → #186312 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.24, 0.26, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.071 mp, 15 query