HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 05:51,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#7758 hrv2003 +  2006. november 14. 11:16:47 re: #7749 (- fox - + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nekem nem tűnt fel hogy több lenne a motorban a mechanikus meghibásodás ami az olajra vezethető vissza mint eddig.. legalábbis ilyen panaszokat nem olvastam sehol se.

es azert a korabbi generaciok.. a 100e km-t kibíró 2.3-as motor accordban es preludeban.. haha.. voltak régen is szerencsétlen darabok..
És ha ezeknek az arányait nézzük nem hiszem hogy rosszabb lett.. az más dolog hogy már gyártanak 100e km-re is motort, pl fiat, de ebbe ne menjünk bele mert off.. oda tényleg elég a 40 ezrenkénti cserebere.

a gyengébb minőség a gazdaságosság jegyében születik, nézd meg angol civic, angol motorral, hát köszönöm. ha ütnének akkor se kellene.

de végülis mind1 mindenki akkor cseréli amikor akarja.. de

pl egy új autót vásárló egyén (ugye ő kérdezte, meg nekik aktuális, hiszen a régieknek 10k volt előírva) megveszi a kocsiját, használja 6-7 éveig, belerak 120e km-t..
ha 4x cserél benne összesen olajat akkor se lesz baja ennyi km alatt.
azt mi történhet..
az ami anno velem, ellopták a kocsit, jahh megérte 7500-onként cserélni, milyen boldog volt akinek lett egy lopott itr motorja.. megérte..
eladja valami szerencsétlennek aki olajat nem cserél csak 30e km után akkoris auchanos olaj kerül bele szóval az első 120e km-re való vigyázást megölte.

kb 0.5 % alatti az esely hogy valami honda fan vegye meg aki vigyáz rá akinek számít..

de az első tulaj:
kidobott a sűrű olajcserékkel 250e ft-ot, és kidobott egy halom fáradt olajat amivel szennyezte a környezetet..
ha azt a 250e ftot átutalja egy árvaháznak egy halom gyerek tud belőle enni, meg lesz nekik fűtés, esetleg új zoknit kapnak, hát szerintem sokkal jobb dolog mintsem elkölteni egy olyan problémára ami soha nem is lesz probléma..

2006. november 14. 14:53:42: megválaszolva CaveMaN 0  által, → #7762 
2006. november 14. 14:39:40: megválaszolva [ Legend ] 0  által, → #7761 
2006. november 14. 12:55:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #7760 
2006. november 14. 11:24:03: megválaszolva mitokde 0  által, → #7759 

#7749 - fox - +  2006. november 14. 08:10:18 re: #7747 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"ennyit tuti javult a minőség az elmúlt évtizedekben"

ez a része biztos igaz, de az is sztem, hogy a jo honda motorok (és az egyéb off is) legalább (nagyobb százalékban) meghibásodik -> végre veszi a hondatulaj a motoralkatrészeket, amit eddig nem tett meg a korábbi generácioknál (4-5-6). fogyasztoi társadalom az anyagi forrás, nem a jo hivnév. az csak elöny.

ez a saját véleményem!
peace
2006. november 14. 11:16:47: megválaszolva hrv2003 +  által, → #7758 

#7747 hrv2003 +  2006. november 14. 07:50:42 re: #7746 ([ Legend ] 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
köszöni, szép színe van..
oljtól is függ..
pl a castrol rs 7000km után megég, mert egy hulladék trágya olaj, addig egy mobil 1 5w50 15e km után és kellemes tapintású és szép állapotú.

nekem 20e km van előírva, de sűrűbben cserélem (12-15) igaz a szervízkönyvet 20-anként vezettetem a garancia miatt.

azt elhiszem, hogy az olaj minősége meg a motorok is változtak az elmúlt 10 évben.. annyit nem, amit pl egy merci mond hogy 30-35e km után szól hogy fárad az olaj, bár ezt is el kéne hinni mert ott az autó ellenőrzi az olajat (haveromnak 34e km után villant fel a 320-asba hogy olajcsere nemsokára esedékes) de azt elhiszem hogy 10-ről 15-re lehet növelni a csere intervallumot mindenféle károsodás nélkül. ennyit tuti javult a minőség az elmúlt évtizedekben.

2006. november 15. 09:38:14: megválaszolva kisherceg 0  által, → #7828 
2006. november 14. 08:10:18: megválaszolva - fox - +  által, → #7749 
2006. november 14. 08:02:43: megválaszolva [ Legend ] 0  által, → #7748 

#7746 [ Legend ] 0  2006. november 14. 07:39:27 re: #7745 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Akkor elmondom én is a saját véleményem. A 15-20-30 ezres olajcsere csak azoknak ajánlott akik nagyon hamar le akarják amortizálni a motort. Ha logikusan gondolkodsz a használatttol csak fárad az olaj, és minnél többet mentél vele annál jobban, arról nem is beszélve hogy ugye megég, innentöl már nem lehet jó.
Nekem 10 ezres csereperiódus van irva, de én saját magamtol 5e km-ként cserélem, sokak szerint tök fölöslegesen, de én ezt igy érzem jónak. El sem tudom képzelni hogy nézhet ki egy olaj 15e km után. Azt meg főleg nem hogy egyesek miért pont ezen akarnak spórolni, tudva azt hogy a motor élettartama nagyban az olajtol függ.
2006. november 14. 07:50:42: megválaszolva hrv2003 +  által, → #7747 

#7745 hrv2003 +  2006. november 14. 07:22:43 re: #7733 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
egyszerű.. én átlagolom ezeket a hozzászólásokat abból baj nem lehet mert mint kiderült ebből bármelyiket választod baj nem lesz.. tehát az átlagból se..
10ezer körül cserélnék és utána úgy járnék vele hogy 15ezrenként csere, ha nincs extrém terhelésnek kitéve.. ha pl sok hidegindítás etc akkor inkáb 10 ezrenként..


de ezeknek a megkíméléseknek az előnyeit csakis a 2. vagy a 3. tulaja fogja érezni 200e km környékén, tehát semmi para..
túlzásba nem kell vinni, teljesen felesleges, csak az idegeidet ölöd, az idődet töltöd, és a pénztárcádat fogyasztod..
2006. november 14. 11:07:01: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #7754 
2006. november 14. 07:39:27: megválaszolva [ Legend ] 0  által, → #7746 

#7733 -Törölt felhasználó- 2006. november 13. 22:41:30 re: #7731 (kisherceg 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm a gyors válaszokat!
Összefoglalom az álláspontokat:
1. Eladó (ami ugye egyben szervíz is): 2000-nél olajcsere AJÁNLOTT!
2. Gépkönyv: előírt intervallum (ez ugye 20 ezer) előtt NE!
3. Szervíz 2.: 5000 előtt NE, utána LEHET!
4. Szervíz 3.: 5000 után JOBB a csere!

És akkor én most mit csináljak? /szomoru/cry2.gif /szomoru/confused.gif /szomoru/cry2.gif
2006. november 14. 15:19:43: megválaszolva Bally +  által, → #7768 
2006. november 14. 07:22:43: megválaszolva hrv2003 +  által, → #7745 
2006. november 13. 22:46:06: megválaszolva kisherceg 0  által, → #7736 

#7731 kisherceg 0  2006. november 13. 22:20:56 re: #7729 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy szervízes véleménye.
2006. november 13. 22:41:30: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #7733 

#7729 -Törölt felhasználó- 2006. november 13. 22:14:08 re: #7683 (mitokde 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez az olaj dolog engem érdekelne, mert továbbra sem értem. Úgyhogy visszatérnék arra, amit augusztusban kérdeztem - hátha akadnak tapasztaltabbak, újabb okosok. A szervízben ajánlottak egy - ahogy mondták átmosó - olajcserét úgy 2000 környékére, azzal, hogy ez a szervízkönyvbe sem kerül be, csak jó. A gépkönyvben viszont kifejezetten benne van, hogy ne cseréljen olajat az előírt intervallum előtt. Viszont ha más az olaj....? Vagy csak a szervíznek jön jól a plusz biznisz? Nekem most 4900-at mutat az óra, egyelőre az eredeti olaj van benne. Cseréljek, ne cseréljek?
2006. november 13. 22:46:22: megválaszolva mitokde 0  által, → #7737 
2006. november 13. 22:20:56: megválaszolva kisherceg 0  által, → #7731 
2006. november 13. 22:17:16: megválaszolva Wicked Belzebub 0  által, → #7730 

#7683 mitokde 0  2006. november 12. 14:52:14 re: #7669 (Bally + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
pontosan.
2006. november 13. 22:14:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #7729 

#7669 Bally +  2006. november 12. 10:33:56 re: #7666 (Lazy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
0W20, vagy mi a manó...
2006. november 12. 14:52:14: megválaszolva mitokde 0  által, → #7683 

#7666 Lazy 0  2006. november 12. 09:29:38 re: #7637 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én csak az olajfogyira reagálnék, bár nem tudom pontosak-e az infók. Első olaj hígabb a bejáratás miatt, ezért az fogyhat, érdemes nézegetni a szintet. A következő rendes olajat már nem illik neki fogyasztani.
2006. november 12. 10:33:56: megválaszolva Bally +  által, → #7669 

#7637 -Törölt felhasználó- 2006. november 11. 20:50:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolkozok egy uj, 4ajtós Honda Civic 1.8ES-ben. Viszont utána olvastam a tesztekben, és - bár nem erről, hanem az ufo-ról - borzasztó rosszakat irnak! Nyikorog, zörög a beltér, elmegy az áram a múszerfalból, amit ráadásul erős fényben alig lehet látni. Tönkrement csomó mindenkinek a klima, volt akinek a kárpit berepedt, és mindezek felett eszi az olajat, a benzint, és lomha is.
Olyanokat irnak róla, hogy a Honda sem a régi ma már, és hogy kár volt angliába telepiteni a gyárat, mert szar lett a minősége. A 4 ajtós pedig annyira új, hogy még a biztositas.hu sem ismeri :) nemhogy tesztek, vagy totálcar-os 'népitélet' szülessen róla.

Vélemény?
2006. november 13. 13:46:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #7710 
2006. november 12. 23:17:20: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #7699 
2006. november 12. 09:29:38: megválaszolva Lazy 0  által, → #7666 
2006. november 11. 21:42:49: megválaszolva malazs +  által, → #7649 
2006. november 11. 21:14:16: megválaszolva Tasi-r +  által, → #7644 
2006. november 11. 21:09:53: megválaszolva Szabb +  által, → #7643 
2006. november 11. 21:03:39: megválaszolva Bally +  által, → #7642 
2006. november 11. 20:51:38: megválaszolva Bally +  által, → #7639 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.25, 0.32, 0.27
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.015 mp, 17 query