Igen a gari 3 év/100ekm. A hiba 20-30 ekm-nél jöHET ki. Hallottam olyat is, hogy gariban már a második turbót cserélték. Szalonban az ember azt mondta, hogy a ráncfelvarrott már jobb. Haver elöttem vette 7-8 hónappal, ő már túl van egy turbó cserén.
Állítólag elkormozódik. Lehet, hogy egy jobb minőségű üzemanyaggal mindez elkerülhető. Tudod, hogy Mo-on hányan simliznek a gázolajjal, lehet, hogy ez is közrejátszik.
Kosz!
ez mondjuk nem hangzik vmi jol....azt nem tod mennyi km utan jon kb elo a hiba? Illetve, ha egyszer cserelik, akkor utana mar jo, vagy folyamatosan kell x ezer km-enkent? 3ev vagy 100e km van gariban az autora ugye? En rancfelvarrot elottit nezek, erdemes, vagy azzal csak gond van?
A turbó szereti megadni magát, de a ráncfelvarrott típuson ezen változtattak valamit, de úgy hallom továbbra is cserélik a turbót gariban mint a kisangyal.
Én újonnan vettem, most van benne 7000 km, semmi probléma. Eddigi fogyasztásom 6.95, és ebből csak 600 km volt városon kívül a többi város, rövid távokkal, mindíg hideg motorral. Szerintem jó.
Mínusz 10-ben is 1-2 mp izzítás után pöccre indult. Kényelmes, jól megy.
2006. február 19. 16:26:42: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #601
Kernek szepen tapasztalati informaciokat az 5 ajtos 7 gen Civic 1,7 dizellel kapcsolatosan. Milyen problemakra lehet szamitani, mennyit eszik, fenntartasi koltseg, meg ilyenek....