Most 4 évszakos Klebert kapott, mert toltam egy defektet, már ezzel sokkal másabb és ami volt rajta az se a gyári Nexen hulladék, de ja sokat olvastam, hogy a FL előttivel vigyázzak
Szia. Összefuthatunk persze. 2021-ben volt Konám, de az akkori 15 milliós árat sajnáltam rá, annyira nem győzött meg, akkor egy Fl elötti i30N-t vettem helyette meg egy Tucson-t . A konák gyárilag amúgy hulladék gumikkal jöttek ki mind1 volt hogy tél vagy nyár padló gáznál csak kapart, csak kapart.... le kell dobni róla az energy saver vackokat és rendes gumikkal teljesen más az autó viselkedése. Az a kocsi ami nálam volt pár hónappal késöbb a tulaj autópályán esőben felúszott vele 130 körül és totálkárra vágta
A Cuprában amúgy nagyobb hely a beltérben a rövidebb "orra" miatt. Sokkal fordulékonyabb mivel az első kerekeket baromira ki lehet fordítani hiába 21" felniken gurul. A Csomijuk kb egyforma.
A V1-2-3 a felszereltségi és "motorizáltsági" szintek. A V1-V2 ben volt a 204 LE-s normál motor, a V3-ban viszont csak a nagyobb teljesítményű eBoost volt 240 Le-vel, illetve ahhoz lehetett kérni a rohadt jó alcanatara sport üléseket. Vagy valahogy így. elég kesze-kusza ez a V1-2-3 utólag nehéz megmondani mi miben van mert országonként más-más csomagok voltak. Csak magyarországon nem adtak semmit csomagba hanem külön külön kellett drágábban. Elvileg Itt van egy leírás, de nem olvastam végig bevallom, mennyire helyes
Igen, ilyenem van csak nem V1-2 , hanem V3 felszereltségű. Amúgy a cikk elég pontatlan és hiányos. Nem 1.8 tonna hanem 1.7 ami a villanyautók között messze a könyebbek között van. A pattogás sem igaz V2-V3 ban állítható futómű van és Cupra módban rohadt jó vezetni messze jobb mint bármi más villanyautóm ami volt. ( 21" felniken megyek vele nyáron 19" télen) Itt a cikkben nincs módválasztó meg semmi ez valószínűleg egy V1 verzió, ami még belül is pőrébb anyagokkal van csinálva mint a V2-V3. Valamint ez a 204 LE változat nem pedig a 235Le változat. ( Nem is beszélve a VZ verziórol ami 326 LE de az más műfaj). Az ablak választó gomb tényleg ott van és majdnem úgy működik ahogy ő leírja, DE! aki ismeri tudja hogy nem kell választani hanem ha hosszan érinted meg a fő gombot lehuzza egyszerre mind a 4 ablakot például, stb . A klímát nem az érintő kijelzőről kell vezérelni csak lehet. Alul a csíkon ha két újjal érintem meg az ülésfűtést kapcsolja le -fel, ha jobbra balra húzom akkor a ventilátor állítja ha simán megérinted akkor a hőmérsékletet . szerintem perfekten könnyen kezelhető és nem kell a kijelzőt basztatni. Ellenben azt meg pont nem írja le hogy nincs kivilágítva a csík és éjjel nem találod meg ha először ülsz benne . A többi dolog nagyjából stimmel. Itt van kép milyen ülések és anyag van a V3-ban Itt a gombok a kormányon és az ülés is más anyag
Saját, Hondán kívül kizárólag két darab 1.3-mas Suzuki Swift volt. Tehát nem.
De azért családban voltak autók, amiket minimum vezettem vagy akár hosszú távon nyomtuk vele.
Nem időrendi sorrendben, csak ahogy eszembe jutnak:
VW Caddy 2.0 PD SDI (üzemszerűen vezettem, munkaautó volt)
Nissan Vanette Cargo (szintén üzemszerűen, nagyon sokat vezettem, 2.3-mas dízel kemény 75 lóval)
Lada Samara (miénk volt, csak próba szintjén vezettem, még kis szaros voltam, volt alap Lada is, de azt nem vezettem még pláne)
Fiat Uno (néha vezettem)
Suzuki Wagoner, még a japán kiadás (elég sokat vezettem, kemény 1 literes motor, de két vezérműtengely, ment mint a golyó 4-4.5 literes fogyasztással)
Meg volt valami Isuzu vagymi kis dobozosunk, azt is vezettem, de nem sokat, inkább melós vezette, na azzal szoptunk eleget, míg nálunk volt, kétszer lett hengerfejes, aztán másodszorra meg lett normálisan csinálva, valami könyvkereskedő vette meg és utána még 10 évig gond nélkül használta velünk ellentétben.
Meg volt kisfityónk is vagy kispolszki, ahogy tetszik, de azt nem vezettem, szintén kis szaros voltam.