HONDA fórum
2024. szeptember 17. kedd, 23:03,  Zsófia, Ludmilla Legújabb regisztráltunk: janilinux 0 



Téma neve

#187318 tabasco 0  2024. szeptember 9. 15:57:26 re: #187317 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
értem, köszi a segítséget, igen tényleg inkább az lehet. Gondolom így 280e km felett ez normálisnak számít, úgy értem ennyi km-nél nem meglepő ha bármilyen csapágy kezd elkopni... bár persze ettől még nem vagyok annyira boldog, bár kerékcsapágy lenne inkább... :)

#187317 grego +  2024. szeptember 9. 13:55:12 re: #187316 (tabasco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Ha a kinyomó lenne a baja akkor benyomott kuplungnál lenne hangja és felengedettnél nem lenne hangja.
Amit leírtál az a nyelestengely csapágy hangja a váltóban.
2024. szeptember 9. 15:57:26: megválaszolva tabasco 0  által, → #187318 

#187316 tabasco 0  2024. szeptember 9. 13:40:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok, üdv Mindenkinek!
Véleményt/tanácsot szeretnék kérni:
jól gondolom hogy ha járó motornál üresben kinyomott kuplungnál nincs semmi zaj, felengedett kuplungnál viszont megjelenik egy halkabb susogó-súrlódó hang,
az a kuplung kinyomócsapágy elhasználódását kezdi jelenteni? Rezonancia és egyéb kuplungra vagy kettőstömegű lendkerékre utaló észlelhető/érzékelhető hiba semmi nincs.
Mivel ha jól sejtem ezt ugyanúgy nagy meló cserélni, a szétszedésnél derül majd ki a kuplung/kettőstömegű állapotáról, hogy azokat is kell-e cserélni vele együtt.
Autó: Honda Civic Tourer IX gen. 1.6 i-dtec, 280e km
A munkára ha nem szakszervízt választanék a költségek miatt, ennél a típusnál-feladatnál kit ajánlanátok? Tóth Imiről hallottam jókat, de még nem jártam nála.
Köszi szépen, üdv tabasco
2024. szeptember 9. 13:55:12: megválaszolva grego +  által, → #187317 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.43, 0.35, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.113 mp, 9 query