Az így akkor mindjárt más. Én arra gondoltam itt a gondolatmenetnél, hogy eddig minden probléma (vagy simli) nélkül levizsgázott egy amerikai modell (vagy más) és egyszer csak kitalálják, hogy most már nem és kész.
Ami eddig is simli volt, ott úgymond önkéntes volt a kockázatvállalás és most a "türelmi idő" lejárt.
De ha jól értem, akkor pl. Kawa kamionjánál, ha lennének benne E jeles lámpák, akkor nem nagyon kötnének bele. Lehet ahhoz mondjuk ilyet szerezni? Mert ha igen, akkor meg van oldva a dolog és annyit talán meg is ér, hogy továbbra is furikázhasson vele.
Szerintem nem minden esetben erről van szó, DE ha már akkor cirka szabálytalanul lett forgalomba helyezve egy adott autó avagy vizsgáztatva, akkor az azért tényleg más tészta kicsit. Ezt aláírom.
A témát szerintem árnyalja, hogy hivatalosan amikor az autót forgalombahelyezték itthon, már akkor meg kellett például felelni az olyan jogszabálynak, hogy E jelzés a lámpában stb. Az egy másik dolog, hogy vannak tök fasza autók, amiket ha hivatalosan szeretnéd, akkor valószínűleg nem lehetne/nem lehetett volna itthon elsőre sem forgalomba helyezni, mert nincs hozzájuk E-s lámpa, vagy akármi, de valószínű egy kis anyagi támogatás fejében eltekintettek bizonyos dolgok hiánya fölött a vizsgáztatók. Szóval annak ellenére, hogy tényleg kapják be, ez sem csak fekete vagy fehér történet.
Szerintem így ebben a formában leszophatnak egy vagon f*szt, mert ezt így hirtelen kitalálni, főleg ha nincs rá megoldásod, (nem lehet mondjuk hozzá E jeles lámpát szerezni, stb.) színtiszta gyökérség.
Ha egyszer csak a jövőben nem fogod tudni majd levizsgáztatni, biztos te sem leszel elragadtatva, mert konkrétan nem lesz hirtelen autód. Eladni se nagyon tudod majd, stb. Erre ki kéne találniuk valami rendeletet, hogy ami eddig forgalomban volt, azok mehetnek, maximum kell valami külön rendszám vagy bejegyzés a forgalmiba vagy mittudomén, de hogy egyik napról a másikra nem engedik majd át, hát az szimplán vérlázító lenne és ezt úgy írom, hogy nincsen nekem ilyen verdám és nem is volt.
Csak megjegyzés, de ha ez tényleg így van vagy lesz, akkor az elég nagy gyökérség, hogy előzőleg x számú vizsgán átment az autód, aztán egyszer csak nem fog átmenni a vizsgán és kidobhatod?
Hogy behozni és úgy vizsgáztatni nem lehet, azt elhiszem és elfogadom, de ilyen módon nem lehet csak úgy kirántani senki alól a kocsiját. Szerény véleményem szerint.
Kinéztem egy kocsit, de a JSZP és a hátsó rendszám alapján az USA-ból származik. 2009-ben lett behozva Magyarországra. Nagyon jó áron van (vannak bajai is, ezeket tudom).
Bátyám azt mondja, aki amúgy műszaki vizsga állomáson dolgozik, hogy az amerikai piacos kocsikat egyre nehezebb, vagy szinte lehetetlen lesz levizsgáztatni, úgyhogy szerinte felejtsem el. Ez nekem azért furcsa, mert a napokban voltam nála, és pont akkor vizsgáztattak le egy Amerikából származó kocsit.
Állítólag a lámpák, a légzsákok, az üvegek nem felelnek meg az Európai szabványoknak, és nem fogják átengedni a következő vizsgán, annak ellenére, hogy már többször volt magyar vizsgája.
Néha olyan romok vizsgáznak le, hogy én szégyellem magam. Lehetséges, hogy egy ilyennel mégis meg lehetne szívni?
Van valakinek tapasztalata ezen a téren? Mit tanácsoltok? Bele merjek vágni, vagy felejtsem el tényleg?