Lehet vett gyári új ajtót, mert kukák lettek. De nem azt kellett volna mérnie, hanem küszöb, oszlopok, tető. Nekem az az alap, h azt mérem mindig. Nekem egyetlen hondámnál sem volt 100 mikron felett semmilyen része, olyan 80 körül voltak. Az oszlopok meg ha jól emlékszem ilyen 40-50 mikronok. Na azt az életben nem fújja le ugyanúgy senki.
Én sosem vettem még javított, törött autót, de másnak merem mondani, h van olyan szintű javítás, ami után megvehető az autó. Csak az nem tetszik, amikor az eladó át akar baszni, és elhazudja az ilyen dolgokat. Szóval innentől honnan tudhatod, h mi mindennel ver még át egy ilyen tulaj.Ilyen eladóval nem szabad szóbaállni.....Ez a tulaj nem tudom, h szóban elmeséli-e ezt a sérülési történetet.
Az egy dolog, hogy jól megcsinált, vagy gyári technológiával megcsinált, az pedig egy másik, hogy "oszlopok gyáriak, összetörve nem volt". Ha ez a kék autó itt a képen az amit megvizsgáltattál, és pénzt is adtál a vizsgálatért, akkor szerintem ezt a képet küldd el az embernek, és kérd vissza a vizsgálatért elkért pénzt.
Nem mondom, hogy egy avatatlan szemnek ezt észre kell vennie, sőt, de aki ezt szolgáltatásként nyújtja, annak ezt illett volna észrevenni. Egy festékmérővel és nyitott szemmel ennek látszódnia kellett, még ha újra is fényezték az autó teljes oldalát, ennek nagyon jó eséllyel akkor is ki kellett volna buknia.
Ismerem a kéket. NMX-697 a rendszáma.
Szallerbeckben vették újonnan, az enyém pár héttel később jött meg.
Sajnos alig fél évesen nem adták meg neki a macisajtot és a bal oldalát lebontotta egy autó.
Két ajtó, hátsó lökös, komplett hátsó futómű, és a B oszlop és küszöb külső lemez cserélve lett. Viszont szépen megcsinálták elvileg. Élőben is láttam mikor szét volt bombázva a Szallerbeckben pont 8 éve augusztusban.
A másik a sok kilométer, de hát nem véletlen hogy ilyen "olcsó".
Tényleg konkrétan érdekel: A kékre mi alapján mondod, hogy felejtős? Ismered az autót és tudod esetleg mi van vele vagy ilyen jó szemed van valamihez, amihez mondjuk nekem nincsen?
(ismét mondom, tényleg érdekel, nem kötekszem! )
"Egyik cimibi vett idén télen ott egy fekete final edition-t, teljesen egyben van, minden oké vele."
Azért ez elég erős kijelentés
2x néztem meg és 1x vezettem is.
Kevés a km valóban, 50 ezer? de úgy le van lakva, hogy:
Tükröket cserélni kellett mert valaki szétfeszegette mindkét oldalt (cserélték)
Két első ajtó tele van ajtórányitással (mintha sörétes puskával lőttek volna rá) a vezető ajtón egy 200 forintos helyen lejött a festék és rohad, fényezni kell majd mindkét ajtót
Vezető oldali ajtó gumik szanaszéjjel szakadva (cserélték)
Vezető oldali küszöbről lekopott a festék alapozóig annyit szálltak ki-be
Vezető ülés szivacs cserés mert már a vas van, szivacs nincs, huzat szintén ramaty
Bal első küszöb az emelési pontnál meg van rogyva és már rohad
A tetőt fényezték mert lejött a lakk állítólag akkor amikor a fóliát húzták le róla és hát nem szépen csinálták meg
meg még pár apróság....
Persze mindenkinek mást jelen a jó állapot meg az hogy egyben van, de a srác úgy vette meg hogy majd apránként helyre rakja ezeket.
Sajnos FK2-t már csak erős kompromisszumok árán lehet venni, és ez egyre rosszabb lesz.
Anno néztem én is ott egy fehéret Gregoval és Eddy-vel.
Két kis apró sérülést leszámítva simán lehetett volna együtt élni az autóval. Csak azért nem vettem meg mert ott eldöntöttem, hogy fehér fk-t nem veszek.
Egyik cimibi vett idén télen ott egy fekete final edition-t, teljesen egyben van, minden oké vele. Hasonlóan jó mint Dózer FK8-a.
Szóval azért talán elkerülni nem kell, főleg azért mert rajtuk kívül nem nagyon hoz be más fk2-t.
Korábban valahol szó esett róla, hogy van egy kereskedés akik sérülten hordanak be hondákat és kipofozva árulják őket.
Nem rémlik valakinek, hogy melyik ez a kereskedés?
Jobb lenne elkerülni őket