oSzerintem mások is megerősítik majd, hogy ebből a korszakból nem nagyon szabad 4 hengeres benzines bmw-t venni Pláne nem az N-es kódokkal, Az N42-N46 motorok a legszarabbak közé tartoznak. Ez N40, de nem szabad sok jóra számolni.
Láncosak mind, de lánc és vezérlés problémák vannak, sok-sok a gond velük.
Én, mint nagy bmw-s azt mondom, NE! Ezt legalábbis. N-es motorkód, problémás. A jól felszerelt az kicsit távolabb van.
Amúgy az E46 nem rossz autó, a kupé az tetszetős is, meg fíling beleülni, vezetni, de csak sorhat benzinnel merném ajánlani. Ezek közül kb bármelyik, csak jó állapotú legyen.
Én egy milla körül nem adnék a legkisebb motoros e46-ért, az biztos.
A sorhatosok M52TU, vagy M54 motorkódúak, mint konstrukció jók, a korai m54b22 (2001 körüli 20i) motorok jobban hajlamosak olajfogyasztásra.
Amúgy ha ilyennel kezd, biztos jól megtanul majd vezetni, nem gáz a hátsókerék hajtás, és megtanulja szerelni, vagy megismerkedik bmw-s baráti körrel, aki tudja majd, hogy hol-mit kell nézni, szerelni, beszerezni, stb
És a sorhat benzin városban garantáltan minimum 12 literes fogyasztással kezd, még normális hajtás mellett is. Ellenben hosszabb úton nem fog rosszul fogyasztani.
Nekem a 2,5 motorosok 8 körül ettek 140 autópályán, illetve a mnostani e93 3 literes benzines 130-nál képes volt 7,5-ből kijönni. Városban meg nem érdemes nézegetni a fogyasztást.
Lányom lassan elkezdni a jogsi megszerzését, és elkezdtem neki nézegetni autót. Alapvetően Suzuki, Toyota, Kia, Opel, Honda vonalon nézelődök, de ma facebookon szembe jött velem ez:
Mekkora szívás egy ilyen kocsi?
Nem vagyok jártas BMW-kben.
Az 1.6-os motor neki bővel elég lenne, elég jól felszereltnek tűnik, bár a JSZP alapján volt sok tulajdonosa, sőt nem rég volt egy sérülése (korábban is volt). A km lehet, hogy reális benne.
Első autó lenne.
Mondjuk a hátsó kerék meghajtástól tartok kicsit...
Viszont vagányul néz ki, tetszik is neki, mégse egy standard Swift, Yaris.
Mi a véleményetek róla?