Én is úgy tudom meg videókon azt láttam, hogy az ajtókkal együtt fényezik a kocsit, majd leszerelik az aktókat egy külön sorra viszik ahol azt ajtókat szerelik de egy azonosító kóddal ugyanarra az autóra kerül vissza amivel együtt fényezték.
Aztán ma ki tudja hogyan van már. De nem véletlen, hogy az ajtók zsanér csavarjai már nem fényezettek, tehát az ajtókat leveszik a fényezés után.
A 8gen-nél úgy volt hogy együtt fényezték az összes fém elemet majd szétszedték őket minden beépítettek ami kell és a végén újra összerakták. Legalábbis annó így magyarázták a gyárban. Sőt ha egy szín jött akkor rögtön fényeztek 10-15 darabot belőle és utána jött a másik szín.
ez alapvetően technológiai kérdés...
a műanyag illetve a fém fényezett elemen máshogy terül a festék (lakk), máshogy fedi a felületet, emiatt mindig lesz színeltérés még a 0km-es autónál is...
hogy ez mennyire látszik v nem, az sokszor fényviszonyok (napsütés, szórt fény, stb) illetve szögek kérdése, hogy honnan nézed, meg persze, hogy milyen színt nézel...(pl. egy metálszürke az kb. halál ebből a szempontból...)
de olyan, hogy ne lenne valamilyen szintű színeltérés a lökös és a többi elem között az szinte kizárt...
sokszor még a fém/fém karosszéria elemek között is van...
mivel gyártástechnológiában nem feltétlenül együtt fényezik az egész autót, hanem bizonyos elemeket külön külön és a szerelési folyamat egy pontján találkoznak csak...(pl ajtókat, stb...)
Szia, kérdezném, miért tér el árnyalatban a lökös? Itt sem tudott még a honda fényezni (mint a 8 geneknél) vagy mókulált és nem sikerált? Csak mer nézegetem ezeket és a fehér, red színeknél megint látom az árnyalat eltéréseket. Igaz nem mindnél.
Köszi.