Nekem is alapvetően a régi motrok jönnek be, a VTR SP2 az örök favorit, az utolsó fogaskerekes Superbike-ja Hondáéknak. Ha durván sok pénzem lenne, akkor az SP1/SP2 mellett állna egy RC30, RC45 is, esetleg egy NR750 csakhogy teljes legyen a repertoár. Én is eljátszottam tavaly a gondolattal hogy beújítok egy 800Fi-t, mert egyszerűen zseniális ez a motor. A hangját imádom, 4db VFR-em volt, a fogaskerekes szériából az RC24-en kívül mindegyik. Hátulra RC36/1 felnit tennék, mert az egy műremek, sokkal csinosabb lenne tőle a gép. Leszedném róla azokat a béna indexeket és valahogy ráhekkelném az XX visszapillantóját (sajna nem ugyanaz a furat távolság) és a kipuffot átteném a bal oldalra, vagy maradna jobb oldalt, de az ülés mellé felhúzva, hogy jobban érvényesüljön a felni szépsége:
A szívem ezt mondja hogy legyen még egy VFR, amit már örökre megtartanék, ha olyan országban élnék ahol (szinte) hibátlanok az utak akkor ez nem is volna kérdés. Az eszem azt mondja vegyek inkább valami újabb kiadású és hosszabb rugóúttal rendelkező motort, ami bírja ezeket a rissz-rossz utakat. Sajna a 2010 után gyártott motorok már nem azok a golyóálló gépezetek mint 25 évvel ezelőtt, az euro normák meg a költséghatékonyság elkaszálta a legendás típusokat. Talán most a Yamahának van a legszélesebb palettája, és ők gyártják a japánok közül a legjobb minőséget jelenleg, Hondáék modellválasztékban és minőségben is eléggé lecsúsztak, Kawából, Suzukiból nem nagyon van ami nagyon megdobogtatná a szívemet.
Abból látom, h öregszem, h leginkább az ilyen korú járművek tetszenek mindenből.. vhogy huszonéves koromban ezek bevésődtek, s amelyik későbbi, már nem tetszik. :-)
Jó választás, nekem is volt olyanom. Mivel már 23 éves ezekből is a legfiatalabb, egyre nehezebb belőlük jót találni, de azért még akad. Ha találsz egy jót, ne habozz, csapj le rá, mert egyre ritkábban bukkannak fel a szép példányok!
VFR800Fi lesz, utsó fogaskerekes. Mióta itt az ATS rájöttem, hogy kell nekem egy erős Honda a háznál (az nem marad, nem kell 3 kocsi). Eddig nem vettem motort, mondván h a kölkök miatt úgyse tudok motorozni, mer nem tudnak felülni, de a fiam idén 9 lesz, szal sztem már belefér. :-)
Na, mit veszel? Tavaly nyáron adtam el a 2 Yamahát (XJ600S volt az asszonyé, Fazer600 az enyém) hogy majd fiatalítok valami injektoros motorokra, de a költözés miatt ez most elnapolódott.
Jah, s ebben a török bőrkabátban takartam egy nagyot a Szentmihályi úton, amikor nekem jöttek. Kicsit kirojtosodott, megkopott, de hordtam továbbra is (kifizette a biztosító :-). Én számoltam, pont 16 (csak "nyugati", rendszámos) motorom volt, de idén emelkedni fog ez a szám. :-)
Komoly motoros szerkód volt neked is... Hát én abban az időben még MZ-vel nyomultam, az volt az első motorom, aztán 350-es Jawa (közben egy P20-ast is elkezdtünk rendbehozni), és utána jött az első japán motor, egy FZR600. Aztóta meg rengeteg motorom volt, már össze sem tudom számolni, de asszem 16 db fordult meg a kezeim alatt.
Arra már nem emlékszem Csizi, h mondtam e anno, ennek a típusnak az elődje is megvolt a 90-es évek végén. Akkor sokkal nagyobb szám volt, semelyik ismerősömnek nem volt ilyen nagy motorja, az emberek jó része még keleti autóval járt, 1-1 ilyen gépet lehetett csak látni. Bárhol álltam meg vele, mindenhol megvizslatták. Az ereje ennek is megvolt, de a fék, meg a futómű nem volt még annyira sárkány, szal jó, h nem nyírtam ki magam vele. :-) (Többieknek: a lenti Honda CBR1100XX motorom Csiziék vették meg tőlem 2007 végén, onnan ismerem. Én meg utána kiköltöztem Londonba angolt tanulni. S vettem ott egy Ducatit :-)
Heh, én még csak a versenyszférában dolgoztam, az állami munkahelyet nem tudom elképzelni.. :-) Dobok egy képet a motorosban, nem sámli, h lassan 17 éves, eléggé öregszünk..
Persze-persze, egy városi tűzoltóságnál izgalmasabb az élet, sokkal több esemény van ott kint, mint itt a reptéren. De nekem már nem hiányzik amikor hajnal 2-kor mentünk a cigányokhoz tüzet oltani, mert rendszerint akkor gyújtották fel Kerepesen a Gyár utcában a szemétdombjukat.
Azért itt sem unatkozunk, mert kedves vezetőink, valamint a közel- és távolkeletről ideutazó barátaiknak fel- és leszállását nekünk is biztosítani kell, és hát elég sokat repkednek. Szerencsére a másodvonalbeli fullajtároknak nem jár ilyen biztosítás, mert hozzátenném hogy a l.ö.l.ő.nek már nem derogál a G Merci, inkább helikopterrel hozatja ide magát Budáról, meg pl a zótépé fejének is 2db jet van itt leparkírozva a reptéren. Nem véletlenül akarják ezek maguknak megvenni ezt az egész kócerájt...
Nade kicsit eltértem a témától, azért van mit csinálnunk, a múltkor pl a Burger King elszívója gyulladt ki és égett végig benne az összegyűlt zsiradék. Meg minden napra van valami feladat, de ez minden tűzoltóságon így van, ha nincs vonulás, attól még van mit csinálni. Vasárnap az egyetlen nap, amikor full pihi van. A lényeg hogy itt összességében jobbak a körülmények és a javadalmazás mint a katvédnél. Mielőtt ide jöttem a reptérre, másfél évet dolgoztam a maszek világban alkalmazottként, hát az egyenesen visszataszító egy hely, a nagyobb cégeknél a simliskedés, a kisebbeknél a túlélés a fő csapásirány.
A fegyver elsütőbillentyűje meg a ravasz? :-)
Inkább arról mesélj, h nem e unalmasabb a reptéren ügyeletben üldögélni, a tűzoltóságnál azért inkább vannak tüzek, amiket oltani is kell..
Kifutó az állatkertben és a divatbemutatón van, a repülőtéren szigorúan FUTÓPÁLYA.
Mint ahogy a technikumban ha valaki azt mondta hogy "fúr egy lyukat", akkor jött is a tanár intelme hogy "Fiacskám, lyuk az a seggeden van, itt a műhelyben furatot készítünk!".
Hát most mondhatnám, hogy a héten a kerítés belső feléről nézhetem a felszálló gépeket de nem teszem mert köcsögnek tartanátok Bár azok csak kis gépek de 5-10m-ről elég hangosak azért.
A Ferihegyi reptérnél ki lehet menni a kifutó pálya végéhez, ahol talán még ennél is közelebb mennek el a fejed felett a repülők. Azt hittem hangosabb, de nem mondanám kimondottan annak. Persze azért nem laknék ott.