Én azt szeretem, h ha érzem, h rugózik. :-) Sose felejtem, h 30 éve a katonaságánál milyen jó volt a kurva katonai bakancs után belebújni az Nike Air-be..
Én nyűttem el már Nike, Asics, UnderArmour futócipőket, aztán felvettem egy HOKA Clifton-t. Egyelőre úgy vagyok, hogy soha többet mást. Bár van, akinek már sok a csillapítás, de nekem egyszerűen egy új szint a futásban. És ez tényleg nem a hype.
Először nekem is soknak tűnt, pláne úgy, hogy 18 éve Asics futócipőket használok. Melóra vettem első körben, kellett egy teljesen fekete, szellőző, könnyű cipő, amiben talpalni lehet egész nap. Három hónap meló után inkább befogtam futni, most már utcai, mert belevertem már 2000 km-t, már nem olyan a csillapítása.
Csak bátorítani tudlak a próbára!
A birkó cipők között unicum.
Eleve Asics-et nagyon kevés sportban használnak komolyabban. A futás és a birkózás használja inkább.
Még sehol sem láttam OT cipőket itthon! Hol lehet találni? Filléres? Nagyon szívesen hordom utcára az ilyesfajtákat, ahogy a Mizuno futócipőmet is, nagyon kényelmesek.
Kérek szépen OT elérhetőségeket, ahol nem valami koppintást akarnak rámtukmálni!
Köszi!
Csak hogy értsd, kint teljesen más a járművekhez való viszonyulás. Ezerszer leírtam, hogy kint nincs füstölgő autó, nincs dízel, hibrid van vagy kismotoros kei vagy pár nagyobb dög, de a többség tömegközlekedik. Kint egy autónak az összes kiegészítője megvan, zömmel persze olyanok, amik az amerikai vagy európai piacon nem is voltak kaphatók. Kint szent a tulajdon, ha egy autó 10 éve ott rohad (mert most is láttam ilyet), nincs kibelezve, megvan mindene, embléma, dísztárcsa, sárfogó, stb. Persze cetlik borítják a szélvédőt, de alapvetően nem nyúl hozzá senki.
Kint az autók átlag életkora 5 év, itthon 18.
A ritkaságokról most írtam lejjebb, az egyik kedvenc képemet meg évenként felrakom, hogy értsétek.
Ez. Egy. Betonkeverő. :-)
A sofőr Onitsuka Tigert visel, élére vasalt munkaruha sisakkal, olyan krómlökhárító, hogy borotválkozhatsz benne. ahogy a felnikben is, egy kurva sárfolt, esőcsepp nincs a járművön, a tisztára törölgetés után csipesszel felrakva a rongyok, és ez nem egy kivétel, hanem MINDEGYIK ILYEN: :-) Az egész ország egy mozgásban lévő autószalon és múzeum.
Ahogy a pénztárca engedi. Ezeket az utazásokat a spórolt pénzemből fizetem, nincs gazdag nagybácsi, tehetős feleség, örökölt porcelán, csak vér és veríték. :-)
A Covid bebaszott a tengerentúli utakba és simán a kétszeresét kell fizetni egy repjegyért, mint mondjuk 5 éve. Három év kimaradt a beutazási tilalom miatt, egy éve decemberben, közvetlenül a nyitás után mehettem ki először, az valami megindító és euforikus volt.
Most nem volt tervben de úgy leakciózták a maradék pár repjegyet, hogy le kellett csapnom rá. Gyors egyeztetés a párommal, és tűz. A szabadság hónapok óta igényelve volt, de jó, hogy erre égettem el. Hogyhogy nem elcsíptem a Stance Nation Japant, amin 5 éve nem voltam, illetve alig hittem el, de uccsó nap beleszaladtam a Coppa Di Tokyo-ba, na az is elég hárdkór volt. :-)
Japánban nem érződnek a "háborús szankciók", a szállásom (8 éve ugyanaz), a kaják, az utazás, a belépők, nagyjából minden annyiba került, mint mikor először kiutaztam (2012).
Talán egy éve értekeztem, hogy évről-évre fogyatkoznak a klasszikus autók az utcákról. Soha ilyen kevés utcai képet nem csináltam autókról, mint most. OK, hogy hétvégén kigurítják az ékszerdobozokat, de a hétköznapokból teljesen eltűntek. Egyet azért elcsíptem, enjoy.
Sziasztok!
Majdnem Hondás lettem sok év Toyotázás után.
S2000 is nagyon benne volt a tervben de végül megint elcsábultam más irányba és egy RX7 FD lett a befutó.