Anno (25 éve) a VW LT max-ba megrendeltük az EDS-t (amikor fékezgeti külön a kerekeket), azzal egy fokkal jobb volt, de igazából ilyenkor az elsőkerekes kisteher a fasza. Amikor a Mitsu Eclipse turbomat megvettem disco autónak, télen mindenhova a céges Renault Masterral kellett mennem, mert kva sok hó volt (2002-3), s azon volt téli gumi, meg ugye magas volt, FWD. Jól állt a ponyvás szar a miniszoknyás csajoknak, akiket vittem magammal, a diszkó előtt.. :-)
Amúgy ok, h hátdó kerék, de ugye terep gumik vannak rajta, meg sperrdiffi, azt hittem, jobb lesz ennél. Az emelkedő sztem 10%-os volt, s már csúszott ide-oda. HA nem lenne 4wd, kellene súly a platóra, ill. hólánc is van azért.
mercedes sprinterem (H2L3) van, a latyakos emelkedon ami 15% korul lehet, nem tudtam tegnap feljonni az udvarba. kapart csak a hatso kerek. nekifutasbol, oldalazva, sehogy.
ugyhogy a hodaly amig ilyen ido van, sajnos kint all az utcan.
Végre egy kis hó, tudom próbálgatni a pickupot. Diffizár ide, vagy oda, hátsó kerékben nem megy fel egy bizonyos meredekségű emelkedőn, szűz hóban, egyenesben azért nem gond neki. Összkerékben nincs kérdés, viszont azon meglepődtem, h simán elkapar a 4 kerék is egy kövérebb gázra.. sztem du még tesztelgetnem kell.. :-)