Hmm miért süti szét az agyad? Nerm sötétített a tetőüveg? + a be lehet húzni az egész üveg alatt olyan cuccot mint a tetőkárpit , olyankor olyan mintha lemeztetős lenne a kocsi. A merevség kocsi függő, a Tucson nem nyekergett, az N-nél meg a lemeztetős is elöl a szélvédő felett, de 8db "ragacsgombóccal" megoldották a márkaszervízben . Szóval a magyar utak inkább tehetnek róla mint az üvegtető hogy "recseg" a kárpit sajnos
Nekünk a Yetiben volt panorámatető, nem sok értelmét látom. Vezetés közben az utat nézi az ember, nem a csillagokat. Nyáron szétsüti az agyadat a nap, csak elhúzott rolóval lehet közlekedni hogy ne marhulj meg a fülkében. Nyilván az üveg miatt az egész tető merevsége sem olyan mintha teli lemez lenne, aztán a jó magyar utakon közlekedve ahogy nyeklik-nyaklik a kasztni és az összes műanyag bizbasz kiszopósodik a tetőkárpitban, szépen elkezd nyikorogni az egész miskulancia. Bullshit az egész.
Semmi komoly extra. Nem kell sem bőr, se luxus csomag mert nem igazán fogott meg az a JBL, sem a full digit műszerfal. Mi ADA csomagot, automata váltót, panoráma tetőt, vonóhorgot és színt kértünk. Szóval nem valami fehér hollót.
Nyugi, simán megjön. Gyártásban van vagy volt már? Mit mondtak? Covid alatt kellet 1-2 évett várni kocsikra, most szinte minden megvan 3-6 hónap alatt, ha nem valami kis példányszámú dolgot rendelsz.
Ne szopass meg!
Két hete hívott az ügyintéző srác, ő mondta, hogy karácsony előtt meglesz. Mondjuk azt valóban nem mondta, hogy melyik karácsony előtt...
Kia Proceed? 160 T-GDI, szigorúan 17-es kerekekkel, jókora csomagtartó és -szerintem- nagyon jól néz ki. Nemtom mennyire sürgős, elvileg egy hónapon belül megjön a miénk, akkor tudok róla bővebben nyilatkozni.
Hondák után váltunk Kia-ra (egy Jazz azért marad) a csomagtér végett is. No meg az általad megszabott keretbe bőségesen belefér, felextrázva is.
Mivel itt elég sokféle autót használnak a tagok, tanácsokat, véleményeket, tapasztalatatok szeretnék kérni
Sajnos a páromnak hamarosan le kell adni a céges autóját (Skoda Karoq 1.5 TSI, DSG), ezért úgy döntöttünk, hogy eladjuk az én 3-as Mazda-mat, és veszünk valami újat.
Benzines, automata autó acél, aminek nagyobb a csomagtere mint a mazda 3-nak, keret max 13,5 mill
Ezek a típusok jöttek számításba:
- Kia Xceed 160 T-GDI DCT Platinum - szép autó, jó felszereltséggel, de nekem ez a 18"-as kerék 235-ös gumival nem gyere be, és állítólag nem is megy fel rá kisebb. Valamint ezeknek a T-GDI motoroknak nincs valami jó hírük, itt a fórumon is hoztak fel rossz példákat, bár az lehet az 1.6-os motor volt?!
- Mazda CX30 Skyactive X - ennek az utastere a legminőségibb, de kell az X motor, a 150 LE-s nagyon vérszegény, és még az X sem tépi le fejed. A csomagtartója papíron nagyobb mint a 3-asé, de direkt egymás mellé tettük a két autót, és szemre nincs meg az a +60L. Azt is tudom viszont, hogy ez tuti jó autó lesz 5-8 év múlva, legalábbis a 3-asra semmi panasz nem volt a 9 év alatt
- Skoda Karoq 1.5 TSI+DSG - ezt ismerjük, igazából rosszat nem tudok mondani rá, tud mindent, de nem egy szép autó a többihez képest, és az 1.5 TSI nem tudom mennyire megbízható darab, olvastam már, hogy szereti hamikázni az olajat
- Toyota Corolla TS Hybrid - csakis a nagyobb motorral, az 1,8-ast próbáltam, az nagyon gyengének érződött. Ez egy elég hosszú autó, így a páromnak azért szokni kell a hosszúságát, de a híbrid rednszer valsz örök élet. Ami a legnagyobb bajom vele, hogy ha szeretnék bele mindent ami fontos nekem, akkor kell a legmagasabb felszereltség, ami már nem fér bele a keretbe
+1 Honda civic - szinte kérdés nékül ezt választanám, most épp rendelhető is, de megkérdeztem, és azt mondta a kereskedő, hogy listaáron lehet megvenni, ami 15 milla fölött van