Ehun e. Konkrétan elektrohidraulikus vezérlést írt.
Amúgy ja, nem egy hibát találni újságírók tesztjeiben. Vazz azon most is kamillázok, h soha, egy tesztben sem olvastam, h a 7gen accord 2.0i motorja az economy, míg a 2.4-es a performance sorozatba tartozik, s teljesen más a szelepvezérlésük (amíg le nem írtátok). Most is kezembe akadt olyan 2.0i teszt, ahol a Vtec szelepvezérlést ecseteli, tehát h magasabb fordulaton nagyobbat nyit. Csak épp azt felejtette el odaírni, h ennél a motornál 2500 fordulat alatt az egyik szelep nyit kisebbet, a másik meg normált, h szegénykeverékkel menjen, majd bő gázra, ill efelett nyit mindkettő normál mértékben (mint a Vtec-E-nél). De ezt gyári prospektusban sem olvastam, meg sehol, nem tom miért nem kommunikálták.
A 6gen Type-R-ben volt vmi jobbfajta cucc, elektronikus vezérléssel, azt minden tesztben dicsérték. Kanyarban, gázadásra ráhúzza a kosit az ívre, s persze havas, csúszós időben is igen jól jöhet. Sztem nem csak versenyautóban van jogosultsága.
Gondolom nem volt egyik Accordban sem szériában sperrdiffi, csak max a belpiacos Euro R-ben.. Nem értem, h sportos autókat gyártó márka miért nem építi ezt be, legalább extraként, nem drágább cucc, mint egy tetőablak, vagy egy aut. klíma..