Ez így van, nagyon jól ment, nagyon jól fogyasztott, CVT csodálatos volt. Futómű pazar, kormányzás kiváló. Ezek a jók.
És van a többi, ami számunkra élhetetlenné tette. Főleg a kényelmetlensége keserítette meg az utazásokat. Ettől még másnak lehet minden szempontból kiváló autó, ahogyan pl. Sanyi bácsinak is az.
A CIVIC mellé ment??? Ne mondd, én csak a agjobbakat olvastam róla itt a fórumon tőled. Jól ment, keveset fogyasztott, élmeny volt a CVT váltó...stb....stb.. Mi volt a gond? El nem tudom képzelni mi nem tetszett benne. És annyira, hogy VW-t és KIA-t vennél utána??? Ez nagyon kíváncsivá tett itt a HONDA fórumon.
Ne is beszéljünk a németekről, VW, SKODA és Ford elég jól letarolja a piacot. De azért itt van ám Korea is rendesen, az is éppen leköröz többszörösen darabszámban. Valamit bizonyára igen jól csinálnak.
Én meg nem vagyok mérvadó abban, hogy egy Golf-ot egy lapon említsünk-e egy CIVIC-el. Nálunk a CIVIC eléggé mellé ment, tudod nagyon jól. Az összes eddigi autóink közül csak azt nem sikerült megszeretni sosem. Bizton állíthatom, előbb vennénk KIA-t és bizony VW-t is, mint újra HONDA-t. Soha ne mondjad, hogy soha, de szerintem soha többet nem fogunk HONDA-t venni mi (meg persze VW és SKODA autót sem).
A Honda mindig is rétegautó volt, soha sem volt olyan óriási piaca.Európában mindig is a német autó volt a favorit, mégha szét is esik alattuk háromszor, akkor is az az isten.
Ha jól nézem, egy kb. a hondával egyenlő felszereltségű szaros 150 lovas hibrid golf 13-14 millió között van. Valahol itt volt a civic ára is.
Ne mond nekem, h azt a kotla golfot egy lapon tudnád említeni a civic-kel. És így is az európai vásárló azt fogja megvenni, mert német autó jó autó a szlogen......
A mazda sem tud nagy tömegben megjelenni, a nissan sem, a subaru sem, a daihatsu sem...... Sosem lesz tömegautó az EU-ban japán autó. Egyetlen üde kivétel a toyota, de sztem az egymaga nagyobb, mint az előbb említettek összesen.
Nekem nem úgy tűnik, hogy el lehet adni. Alig látni az utakon újabb HONDA-t. Ha ez értékesítési siker, akkor örülök a sikerüknek. Jó, viszonylag szűk területen van alkalmam pásztázni, Magyarország, Olaszország és Ausztria. A látott mennyiség említésre sem méltó kerekítési hiba őszintén szólva.
Az én olvasatomban ez az jelenti, hogy ennyiért nem lehet nagyobb mennyiségben eladni, ennyiért az emberek nem HONDA-t vesznek javarészt.
mi egy sportos modellért fizettünk egy árat, nem egy pálya autóért...
max a marketingje hitethette el, hogy egyébként ez milyen jól megy pályán is mert mentek vele egy időt...
de attól még ez egy utcai autó, annak is tervezték, annak minden kompromisszumával...
ezt persze mindenki a személyes értékítélete alapján lefordíthatja úgy is, hogy ennek bírnia kell "mindent", de a valóság nem ez...
ez egy jó sportautó, utcára, hétköznapi felhasználásra...arra viszont kiváló, talán a piacon a legjobb...
és a konkurenseihez képest elég megbízható is...
egyébként az eladott darabszám azért nem olyan kevés, a k20c1-es szériából (fk2, fk8, fl5) mostanra már kb. 70-80.000db lehet...
de természetesen az s2k 115.000 darabszámától messze van...
Valahol értem amit mondasz és igazat is adok, de nem 100%-ban.
Viszont mi pont hogy extra árat fizetünk a TypeR-ért, hogy akkor mégsem egy sima utcai stock autót veszünk hanem amit azért akár hosszabb távon is lehet nyelezni. Lehet, csak a user-nak kell tovább tolni bele a pénzt. (olaj hűtő, vastag vízhűtő,...)
Ez a logika meg sajnos ott bukik meg hogy a TypeR-t meg nem tömegben gyártják, így aztán meg minek is fejlesztenénk egy olyat hogy jó legyen.
a mérnöki munka mindig az optimum keresésről szól...
a stock autó normál utcai használat során nem melegszik el...
bármennyire is szeretnénk azt gondolni, alapvetően ezek nem pálya autók, csak azért mert mentek velük egy "jó" kört a nürburgringen...
és meg tudják oldani, hogy a pályán ne melegedjen el...
csak azt ebben a szegmensben már nem fizetné meg senki...
(JAS TCR FL5 Civic Type R price --- over $200,000)
Szép példája a pályázásra már nem használható tuningnak... 6:16-nál már elkezdett melegedni a motor és 1.24-nél mentek fel a pályára.
PS: A rev match-et vajon miért lőtték ki belőle?