mi egy sportos modellért fizettünk egy árat, nem egy pálya autóért...
max a marketingje hitethette el, hogy egyébként ez milyen jól megy pályán is mert mentek vele egy időt...
de attól még ez egy utcai autó, annak is tervezték, annak minden kompromisszumával...
ezt persze mindenki a személyes értékítélete alapján lefordíthatja úgy is, hogy ennek bírnia kell "mindent", de a valóság nem ez...
ez egy jó sportautó, utcára, hétköznapi felhasználásra...arra viszont kiváló, talán a piacon a legjobb...
és a konkurenseihez képest elég megbízható is...
egyébként az eladott darabszám azért nem olyan kevés, a k20c1-es szériából (fk2, fk8, fl5) mostanra már kb. 70-80.000db lehet...
de természetesen az s2k 115.000 darabszámától messze van...
Valahol értem amit mondasz és igazat is adok, de nem 100%-ban.
Viszont mi pont hogy extra árat fizetünk a TypeR-ért, hogy akkor mégsem egy sima utcai stock autót veszünk hanem amit azért akár hosszabb távon is lehet nyelezni. Lehet, csak a user-nak kell tovább tolni bele a pénzt. (olaj hűtő, vastag vízhűtő,...)
Ez a logika meg sajnos ott bukik meg hogy a TypeR-t meg nem tömegben gyártják, így aztán meg minek is fejlesztenénk egy olyat hogy jó legyen.
a mérnöki munka mindig az optimum keresésről szól...
a stock autó normál utcai használat során nem melegszik el...
bármennyire is szeretnénk azt gondolni, alapvetően ezek nem pálya autók, csak azért mert mentek velük egy "jó" kört a nürburgringen...
és meg tudják oldani, hogy a pályán ne melegedjen el...
csak azt ebben a szegmensben már nem fizetné meg senki...
(JAS TCR FL5 Civic Type R price --- over $200,000)
Szép példája a pályázásra már nem használható tuningnak... 6:16-nál már elkezdett melegedni a motor és 1.24-nél mentek fel a pályára.
PS: A rev match-et vajon miért lőtték ki belőle?