Valahol igazad van, viszont nem tudom haverodnak milyen évjáratú volt az RX, mert ennek kifejezetten szépen szól motorja... amit néztem vásárlás előtt mind mind szépen duruzsolt ha elrugtad neki mert előzni akartál stb. Az más kérdés, hogy gázfröcsöt nem tudsz neki adni ha csak bohóckodni szeretnél.
Nekem most hobbi autókat mellőzni kell egy darabig és ez egy kompromisszum volt, ha már családi legalább legyen erős és megbízható.
Nem ismerem a többi kocsit, azoknél biztos jobb egy ilyen prémium SUV. Nyilván tökéletes közlekedő edény, csendben, kényelemben s occsón elvisz bárhova. Ami miatt én sose vennék ilyet, h teljesen hiányzik belőle az a bugi, amit egy benzinvérű ember keres egy autóban. Haverom is ilyet vett, neki tökéletes a belvárosban mászkálni a társasházak közt. Tavaly elmentünk vele egy vidéki bulira, s kiderült, h nekem, meg a többi, szintén benzinvérű haveromnak nagyon nem az esetünk.. V6 a motor, de olyan porszívó hangja van, h az ember inkább nem pörgeti, h ne hallja.. Nagyon steril, szintetikus, s azon röhögtünk, h itt bizony NO brumbrum, hiába adsz egy gázfröccsöt, nem csinál semmit a rendszer. Jó, oké, ez csak marhulás, s nem von le a kocsi értékéből, de mind úgy szálltunk ki belőle, h nekünk ez bizony nem kéne (Nekem ugye F-150 van, egyik havernak S500, 540i, 645 cabrio, a másiknak meg Lex Ls400, nyitható kipuval. :-) Úgy el tudnám képzelni, h a zaszony jár vele, annak tén nem kell annyira az élmény, én meg olyat hajtok, amiben mindig vigyorgok, ha belelülök. :-) Sztem JF-nek se jönne be, de persze ki kell próbálni. Elég sok embernek van itt mindenféle autója, sokmindent tudna tesztelni, ha jó fiú, s szépen megkéri a tulajt.
Én 2011 es Lexus RX450H-t vettem családinak tavasszal, kiprobáltam előtte benzines CR-V-t, Mazda CX5 -öt és Rav4-et.
Igaz a Lexiből 5-6 évvel idősebbet kaptam a pénzemért, de ég és föld a másik 3 hoz képest. 3500ccm 250le + a hibrid hajtás.
Fogyasztás a legutolsó két tank átlaga 7,8l/ 100 km , ami azért nem rossz egy 2.2t-ás géptől.
Az eszem, praktikum és a családi béke azt mondja, hogy CR-V. A szívem meg FK2 vagy 1.5 T. Ami reális lehet. Kilencven százalék, hogy a CR-V lesz a befutó.
Szia! Akár nyílvánosan is. Mi az ami érdekel? Azt kell mondjam nem igazán találtam volna "egyszerűbb+ megbízhatóbb autót. Ami az 1.4TSI-vel nem jó párosítás az a DSG, ebben nyűgös, de az 1.8TSI-ben és a 2.0 dízelekben nem. Igazából szívem szerint leginkább az 1.8TSI-t választottam volna, viszont mivel a kezdetben saját cégre vettem, annak dupla annyi lett volna a cégautó adója. A fogyasztás az enyémnél is igen baráti, jellemzően 5.5 és 7 liter között van, kellően dinamikus, lehet kicsit "fapadosabb" mint egy audi, cserébe viszont megbízhatóbb. Az 1.8 TSI is minimálisan fogyaszt többet, cserébe ott van +29Le, illetve az hogy annál a dupla befecskenezés miatt nincs kokszosodás. Nem mellékesen a Láncos motoroknál 2013 előtt pont az 1.8TSI volt a leginkább kerülendő, ennek az lett az eredménye hogy a 2013 utániaknál az áruk alatta van az 1.4TSI-nek. Ami még hataémas pozitívum, sokan foglalkoznak VCDS kódolással, így fillérekből számtalan dolog aktiválható, személyre szabható. Vezetés terén pedig nagyjából azt a feelinget hozza amit anno a 4.gen Accord.
Szia!
Gondolom alaposan utánajártál te is a vásárlás előtt a Skodáknak. Megosztanád a tapasztalataidat, ha megkérlek? Akár privátban is. Különös tekintettel a tévhitek eloszlatása témakört írd körbe nekem, ha kérhetlek! Azokból hallok, olvasok a legtöbbet!
Köszi!
Milyen gondjai vannak a TSI-knek? Csak mert sokan leragadtak a 2013 előtti láncosoknál, azután még a Vödör csavar 1.2 és 1.2 is vállalható motor lett. Az 1.4 rendkívül jó, az 1.8 méginkább, az 1.5-nél van annyi hogy csipegetik az olajat,de ez leginkább a hengerlekapcsolásos szarság számlájára írható.
Nem én mondom, hanem a Besze Sanyi, ő A Befecsis Motorok Szervize tulaja, a fiával viszik a céget. Rendszeresen publikálnak szakmai cikkeket az Autótechnika újságba ( a honlapon jobboldalt találod az írásokat), szakértőnek is rendszeresen felkérik őket, eléggé vágják a témát. Honlap: https://injektor.hu/
Nekem ezt írta, amikor jeleztem, h van egy ilyen T-GDi-m eladó:
"..a TSI gondjai eltörpülnek a koreaiak 1,6 GDI motorjához képest. Csak a mi ügyfeleink közül is többnél kpl. motorcsere volt, extrém hőterhelés következtében, megragadt dugók, kihajlott hajtókar, dugó lyukadás... A KIA meg -ahogy hallom- nemigen tüsténkedik ilyenkor helytállni, a motorcsere meg ugye horror összeg.."
Mondj egyet , én nem találkoztam problémával vele pedig a Tucsonban ilyen 1.6 T-GDI motor volt 180LE-vel. Most adtam el fél éve és vettünk egy Ioniqot helyette. A kötelező szervizen kívül semmi gond nem volt vele, pedig azért megjárta európát a családdal.
Jól megy, igazi beszopatós motor, fene sem gondolná, hogy majd ilyent lép egy VITARA. Kellően tágas, megbízható, márkaszerviz sem eszeveszetten drága. Motorra, váltóra, kamuhibrid rendszerre 10 év garancia...mi kell még. Simán bevállalnám ha úgy hozza a sors. Egy jó, őszinte autó, nem mutat többet mint ami.
Már nincs itt a BMW!
Nincs kombi Honda. Csak a Civic 9 gen, ami frissebb és nincs agyig km-rel. Lehet felszívom a pofámat, aztán mégis veszek egy 2.4 kombit, aztán legfeljebb havonta töltök bele egy liter olajat.... Legalább mindig friss lesz benne!
Én is 10 évente cserélek. És eddig minden esetben bejött a honda.
De nincs gond, vegyél fosvágent, én nem beszéllek le róla, elfér a házad előtt a bmw mellett.
Infókat gyűjtök, aztán majd lesz valami.
Sajnos nem tehetem meg, hogy évente vegyek másik autót, ezért igencsak meg kell hányni-vetni.
Negatívum... ha egyszer abból van a legtöbb az életben, azt kell minimálisra csökkenteni és akkor meglesz az autó is.
De te csak a kifogásokat keresed, mindenből csak negatívumot látsz.
Így minket tök felesleges kérdezned, mert bárki bármit mond, az valamilyen szempont szerint szar.
Nem is akarsz te autót venni.....
Néztem Hondát is. Kilenc gen Civic kombi, vicc...Nem kell. A sedan nem játszik. 8 gen Accord csak 2.4-gyel kellene, azok meg már öregek és zabálják az olajat...Toyotának olyan semmilyen autói vannak, harmatos teljesítménnyel (már ami a kombikat illeti). Mi marad? Semmi.
Biztos van olyan, akinek semmi baja sem volt vele.
A főnököm is vett egy vatta új kiá sportage-t, aztán fél év múlva eladta, mert olyan semmilyen az egész szerinte, meg kényelmetlen, meg mű....
Egy ismerősöm vett egy kia sportage-t, 40 Ekm-rel, rokontól, tehát végig ismeri az előéletét.
Állandóan szopik vele, mindig világít valami hibalámpa benne, alig javították az egyiket, már jött a másik hiba. Volt, h nyaralásról hazafelé tiltott le, alig értek vele haza. Pedig szinte új. A múltkor már ott tartott, ha még egyszer egyetlen hiba előjön, eladja a picsába.
A 2.4-est itthon nem árulták tudtommal, tehát az csak külföldről behozott lehet.
A 2.0 turbóssal én is szemeztem. Itt le lettem hurrogva, amikor Kia-kat nézegettem, de nekem továbbra is benne van a lehetőségek között.
Most volt szerencsém meglesni egy Kia Optima kombit. Az azért már elég nagynak mondható!
Belőttem magamra (186 cm), így is táncikolni tudtam volna magam mögött. A csomagtér is bőven jó, szóval ez sem lenne rossz választás, szerintem. Csak hát milyen motorral...?
De legalább megnézted
Az én 159-esemben sem volt mögöttem sok hely a hátsó ülésen ülőnek, és ez volt egyik barátomnak is a baja, hogy emiatt családnak kicsi. De ezt az ember legegyszerűbben személyesen látja, mert bármennyire is objektív egy lábtér, de mégis tud szubjektív lenni
Pl. Kawabazsynak volt mx5-je, én meg egyáltalán nem férek be magasságom miatt az mx5-be, pedig kb. azonos lehet a testmagasságunk. Csak valószínű nekem hosszabb a felsőtestem, neki meg a lábai, vagy valami ilyesmi