Ford ráadásul nem gondolkodott sokat, egyszerűen megvette a japánok lincenszét. Tehát a Mondeo orrában nincs semmi meglepő, a jól ismert recept szerint egy kétliteres, Atkinson ciklusú benzinmotor dolgozik össze az 1,4 kWh-s lítium-ion akkumulátorból etetett villanymotorral. Hajszálpontosan úgy, mint mondjuk a Toyota Corollában, csak itt a rendszerteljesítmény picit még nagyobb, 187 lóerő.
Mondeoból PHEV-et nézz, az Toyota licences cucc, kiváló. Olyat hajt az https://injektor.hu/ szerviz tulaja is, már a többediket, s nagyon elégedett vele. S ő aztán ismeri a kocsikat, az előforduló problémákat..
Néztem Mondeo-kat is, 2.0 FHEV motoros. Lövésem sincs, hogy az miféle, jó lehet-e. Nagyon kevés km-re vannak olyanok, ami süljön ki a szemem, nagyon tetszenek!!!
Egyszerűen be vagyok tojva az állandó szervízlátogatástól...
Hondával nem igazán kellett szervízbe mennem a kötelező körökön kívül.