Egészségetekre. Ha van majdnem tuti választás, akkor miért hazárdírozzak?
Céges oktáviákban, 110.000-120.000 közöttiek, már kuplungot kellett cserélni kétszer, úgy csörög bennük a lánc, hogy rossz hallgatni! Indításkor, mintha dízelek lennének (1.4 turbósok).
Meghagyom másoknak, akik bátrabbak tőlem. Az olasszal ugyanígy vagyok.
Gyáva népnek nincs hazája! Mi évek óta tizenéves amerikaival meg olasszal nyomjuk, s no problemo. :-)
A hátsó hajtást automatikusan kapcsolja rá, kizárólag akkor, s addig, amíg kipörög az eleje. Legalábbis az első gen-ek így csinálték.
Rettegek a német autóktól!
Annyi rosszat hallok-olvasok, hogy az valami kétségbeejtő. A Honda 2 literes motorjáról szinte semmit. Plusz ezeket a CR-V-ket mindenki csak dícséri, aki nem arra használja, hogy veresse. Nem arra való. Tervezünk majd lakókocsit bérelni, azzal menni erre-arra, azzal talán normálisabban lehet húzni is. Télen kapcsolja az összkereket ha kell, de nem utolsó sorban anya is használná, ő pedig nem az a bántóan magas ember, szóval neki is kényelmesebb lenne.
Hveromnak a második generáció volt, 2.0i kézi, tán K-s motor az is, ő tök szerette. De - mondom - próbáld ki, mert ha nem tetszik egy ilyen felfújt rák, akkor ugyanúgy elférnél egy 1.8 TSI Superb kombiban is, csak az vizszintesen nagyobb, nem egy tököm hombár.
Van egy i30N abban az árban, ami igencsak jó lenne, de elvetettem a pakolhatóság és a hely szűkössége végett. Anno Mykee vitt az övével, már akkor is éreztem, hogy nekem szűkös.
2017-es évjárat talán jobb a CR-V sorozatban, ezért onnantól nézelődök, lehetőleg minél kevesebb km-re és kizárólag 2 literes benzinest. Sokáig fog kelleni, abból meg az a legmegbízhatóbb.
Ültem már benne, qrva nagy!
Igazi inkontinenciás, löttyedt pöcsű, enyhén sárgásbarna kinyúlt alsógatyás, vénemberes autó, de el lehet férni benne, az asszony is kiélheti a rakodómunkás hajlamait és talán kevesebb agyfasszal jár majd, akár egy hétvégi mamalátogatás (gyerekek végett, magam eszétől meg nem indulnék), ahova az Isten f@szát IS be kell pakolni...
Hát ez egy ordas nagy baromság márkától függetlenül . Ez a csávó akkor látott autót amikor kinyitotta a burdát
Az az első hogy ez alapján szépen látszik, hogy nem a kocsi vagy a típus rossz, hanem a gazdája igénytelen fillérbaszó. Akkor pedig mind1 milyen motor van alatta annak annyi. Onnantól hogy minden típusra azt mondta szar majd az Alfa G.-ra ezt írta "még mindig tudja azt a klasszikus hothatch életérzést, ami már évek óta kihalt szinte az összes riválisából." hát teljesen hiteltelen. Megane RS, Tpye-R civic, Focus RS/ST, Golf R vagy az i30N szerinte szar hot hatch , márpedig a régebbi Alfák valóban szépek de mind foglalkozós mert sok-sok kisebb gyerekbetegsége van.
Az is mekkora öngól hogy azt írja "Az 1.6 T-GDI pedig eleve egy sportosabb használatra szánt kivitel, tehát joggal feltételezhetjük, hogy aki használta, az csapatott is vele rendesen" apám , hogy csapatsz egy családi SUV-al ? . Mert ez a motor van mindenbe az i30/Tucson/Santa Fe/Veloster stb ben. Ennyi erővel nem veszel semmilyen VW-t mert a GTI golfban 1.6 os motor van és azt minden fiatal széthajta. Mind1 hogy te egy családi egyterűt veszel 1.6-os motorral . Vagy nem veszel Ford Kugát/Focus/stb-t mert az ST-ben lévő motort minden nyomi széthajtja és az a motor van más típusokban is. Ezen filozófia alapján ne vegyél még Seatot, Reanult, Skodát, Alfát, BMW-t, Audit, Mercit, Hondát stb mert ezeknek mind vannak sportos motorjai amit széthajtanak
Hát emmeg "épp ezért mi a telepen ezeket már nem szívesen vesszük meg" , 2 éve amikor az egyik hatchback i30N-t hirdettem aznap az első telefonálók mind nepperek voltak, aham nem akarják megvenni , majd egy magánszemély vette meg másnap 1.5 millióval drágábban mint ahogy újonan vettem. A Tucson-t fel sem kellett raknom hirdetni, a Hyundai kereskedő egyik dolgzója megvette magának. Szóval a Tucsonnal mentem és az Ioniq-al jöttem el. Inkább olyanokkal beszélj akik normális tulajok ( nem fillérbaszók, hogy erre nem kellett költeni már 10 éve semmit ) és használják 3-5-10 éve esetleg hasonló típusokat.
Hyundai-t szintén nem javaslom, mert számos rossz tapasztalatunk van a motorjával, pont amiket felsorolt, ráadásul az utastér sem öregszik valami szépen, mert bóvli anyagokból van. Az 1.6 T-GDI pedig eleve egy sportosabb használatra szánt kivitel, tehát joggal feltételezhetjük, hogy aki használta, az csapatott is vele rendesen. Ha mégis ilyet vásárol, akkor mindenképp legyen zsebben 1-1,5 millió forint a motorfelújításra - épp ezért mi a telepen ezeket már nem szívesen vesszük meg.
Hát érdekes hallani, mert egyetlen darabot sem láttam még az elmúlt jópár évben,abban a hyundai kereskedésben ahol ismeretségem van. Sőt 90%-ban az összes N-es magyar tulaja megvan, egy közösségben ( i20/i30, veloster, Kona N ) de még 2017-óta összesen 1db motorcsere volt egy 2019-es Fl elötti i30N-ben. Én is megjártam mind a hatchbackel mind a Fastbackel meg FL-el is a Hungaroringet, Euroringet, Szlovákia ringet, vezetéstechnikai napokat de a szar utak miatt létrejövő tetőablak zörgésen kivül semmi gond nincs. Kopp, kopp . Szóval nem tudom milyen hőterhelésre gondol a költő . De valószínűleg inkább a tulajdonostól függ mi hal meg és mi nem.
Ez meg "A KIA meg -ahogy hallom- nemigen tüsténkedik ilyenkor helytállni, a motorcsere meg ugye horror összeg" hát semmilyen autógyártó sem iparkodik ezt betartani . Az audival mint írtam elég rossz tapasztalataim vannak ennél kisebb ügyekben is, míg mondjuk amikor a Hyundai Tucsont megette a nyest normálisak voltak a márkaszervízben és garanciális javításnak letudták a modul cserét ami egy laza cirka 200.000 fájt volna. Szóval mindenre van jó példa és rossz is. Most az i30N FL 3 hete kötelező szervizen. Pollenszűrő, légszűrő, fékolaj, olajcsere + a 2. éves kötelező szervíz 66.156 FT. A Ford kugánkra ez 107.850 ami egy semmilyen autó....
Nem én mondom, hanem a Besze Sanyi, ő A Befecsis Motorok Szervize tulaja, a fiával viszik a céget. Rendszeresen publikálnak szakmai cikkeket az Autótechnika újságba ( a honlapon jobboldalt találod az írásokat), szakértőnek is rendszeresen felkérik őket, eléggé vágják a témát. Honlap: https://injektor.hu/
Nekem ezt írta, amikor jeleztem, h van egy ilyen T-GDi-m eladó:
"..a TSI gondjai eltörpülnek a koreaiak 1,6 GDI motorjához képest. Csak a mi ügyfeleink közül is többnél kpl. motorcsere volt, extrém hőterhelés következtében, megragadt dugók, kihajlott hajtókar, dugó lyukadás... A KIA meg -ahogy hallom- nemigen tüsténkedik ilyenkor helytállni, a motorcsere meg ugye horror összeg.."
Mondj egyet , én nem találkoztam problémával vele pedig a Tucsonban ilyen 1.6 T-GDI motor volt 180LE-vel. Most adtam el fél éve és vettünk egy Ioniqot helyette. A kötelező szervizen kívül semmi gond nem volt vele, pedig azért megjárta európát a családdal.
Jól megy, igazi beszopatós motor, fene sem gondolná, hogy majd ilyent lép egy VITARA. Kellően tágas, megbízható, márkaszerviz sem eszeveszetten drága. Motorra, váltóra, kamuhibrid rendszerre 10 év garancia...mi kell még. Simán bevállalnám ha úgy hozza a sors. Egy jó, őszinte autó, nem mutat többet mint ami.
Már nincs itt a BMW!
Nincs kombi Honda. Csak a Civic 9 gen, ami frissebb és nincs agyig km-rel. Lehet felszívom a pofámat, aztán mégis veszek egy 2.4 kombit, aztán legfeljebb havonta töltök bele egy liter olajat.... Legalább mindig friss lesz benne!
Én is 10 évente cserélek. És eddig minden esetben bejött a honda.
De nincs gond, vegyél fosvágent, én nem beszéllek le róla, elfér a házad előtt a bmw mellett.
Infókat gyűjtök, aztán majd lesz valami.
Sajnos nem tehetem meg, hogy évente vegyek másik autót, ezért igencsak meg kell hányni-vetni.
Negatívum... ha egyszer abból van a legtöbb az életben, azt kell minimálisra csökkenteni és akkor meglesz az autó is.
De te csak a kifogásokat keresed, mindenből csak negatívumot látsz.
Így minket tök felesleges kérdezned, mert bárki bármit mond, az valamilyen szempont szerint szar.
Nem is akarsz te autót venni.....
Néztem Hondát is. Kilenc gen Civic kombi, vicc...Nem kell. A sedan nem játszik. 8 gen Accord csak 2.4-gyel kellene, azok meg már öregek és zabálják az olajat...Toyotának olyan semmilyen autói vannak, harmatos teljesítménnyel (már ami a kombikat illeti). Mi marad? Semmi.
Biztos van olyan, akinek semmi baja sem volt vele.
A főnököm is vett egy vatta új kiá sportage-t, aztán fél év múlva eladta, mert olyan semmilyen az egész szerinte, meg kényelmetlen, meg mű....
Egy ismerősöm vett egy kia sportage-t, 40 Ekm-rel, rokontól, tehát végig ismeri az előéletét.
Állandóan szopik vele, mindig világít valami hibalámpa benne, alig javították az egyiket, már jött a másik hiba. Volt, h nyaralásról hazafelé tiltott le, alig értek vele haza. Pedig szinte új. A múltkor már ott tartott, ha még egyszer egyetlen hiba előjön, eladja a picsába.
A 2.4-est itthon nem árulták tudtommal, tehát az csak külföldről behozott lehet.
A 2.0 turbóssal én is szemeztem. Itt le lettem hurrogva, amikor Kia-kat nézegettem, de nekem továbbra is benne van a lehetőségek között.
Most volt szerencsém meglesni egy Kia Optima kombit. Az azért már elég nagynak mondható!
Belőttem magamra (186 cm), így is táncikolni tudtam volna magam mögött. A csomagtér is bőven jó, szóval ez sem lenne rossz választás, szerintem. Csak hát milyen motorral...?
De legalább megnézted
Az én 159-esemben sem volt mögöttem sok hely a hátsó ülésen ülőnek, és ez volt egyik barátomnak is a baja, hogy emiatt családnak kicsi. De ezt az ember legegyszerűbben személyesen látja, mert bármennyire is objektív egy lábtér, de mégis tud szubjektív lenni
Pl. Kawabazsynak volt mx5-je, én meg egyáltalán nem férek be magasságom miatt az mx5-be, pedig kb. azonos lehet a testmagasságunk. Csak valószínű nekem hosszabb a felsőtestem, neki meg a lábai, vagy valami ilyesmi