Persze, hogy nem akart átverni, annyira ismerem.
Nálam nem torpant semmit, ez a lényeg. Mondom ismét, "nem műértő", teljesen meg voltam vele elégedve, ezért nem is érdekelt a többi.
Szabb nem akar és nem is akart soha senkit átverni. De sajnos Ő sem látott rá arra mi történik, mivel Szergej mindent zárolt gépen keresztül csinált. Volt nálam több ilyen autó, hogy nézzek rá elő adattal minden okés-e. Volt ami jó volt, volt ami nem. Volt olyan akinek jók voltak az értékek, de VTEC váltáskor volt egy torpanás. Tulaj kérdezte tudok-e többet kihozni belőle és én elmondtam, hogy addig nem tudok erre válaszolni amíg nem csinálom meg. Autója válogatja, neki kell eldöntenie, hogy marad az ami most van, vagy csináljunk másikat. Ő végül maradt annál ami van és elvan a torpanó VTEC-el is. De láthatod, a nagy profi chiptuning cégekben is mindenki megbízik aztán tessék. És ez már a sokadik ilyen szituáció és ha én kijelentem ezek után, hogy XY szar akkor sokan nekem ugranak, mert nekik jó lett, ott a mérés szóval tuti profik és én beszélek hülyeséget. De sebaj, ez van, a tudatlanok jól alszanak Én ha látok valami nagyon szart, akkor inkább kiposztolom, hátha fel tudom nyitni pár ember szemét.
Nem tudom, hogy mi volt belül. Nyílván, nálam, működött a bizalmi faktor is, megbíztam Szabiban, nem is feltételeztem, hogy át akar ejteni, ahogy most, így utólag sem feltételezek ilyesmit. Egyszerűen sok volt a pozitív visszajelzés mindenhonnan, ezért szerettem volna én is megcsináltatni. Aztán, hogy a finomhangolás megtörtént-e anno távoli kapcsolattal vagy sem, nem tudom.
Olvasd el a Civic topikban a #186774-es posztomat. Azt profi műhely csinálta, arra az autóra írva, padon mérve. Az autó jobb lett, és hatalmas gondok azért felhasználói oldalról nem voltak vele. Mondjuk ha beesett volna az üzemanyag nyomás vagy beszart volna a 2-es szonda, akkor úgyse dobott volna hibát
Laikusnak elég az ha jobbnak érzi vagy papíron jobbat mutat és nem érdekli valójában mi van a háttérben, ahogy téged se érdekelt Akinek meg gondja van általában az se megy vissza reklamálni. Neked egy sablon fájl lett feltöltve, és ha jól gondolom, nem lett megnézve milyen az üzemanyag arány a program után, milyen a gyújtás és knock control értékek...stb. Sajnos a tuning cégek nagy része ugyanígy csinálja, az embereknek meg jó ez is. Nekem nem volt elég és törekszem arra, hogy jobb legyen. Bár igény alig van rá, mert tőlem is sokszor csak egy "gyors Stage1"-et kérnek, de én legalább annál is megnézem, hogy tuti jó-e minden.
Biztosan így van, nem vagyok programozó. Az enyémre töltötték fel a programot, gondolom erre a specifikációra írták mert nagyon fasza lett. Teljesen más lett a karakterisztikája. Sosem volt gondom vele, de ettől nyílván lehetett szar, csak nem láttam bele és ahogy mondtad is, nem is érdekelt, hiszen lényegesen jobb lett.
Órákig tudnék mesélni neked a "reflash"-ről. Pl, hogy immo és 2-es szonda ugye alapból ki volt kapcsolva ha ECU-t vettél, de szerintem ha a tiedet flashelték akkor is. Több leömlős autónál vtec felett miért volt szegény a keverék? Az 1:1 gázreakció miért butább mint az enyém, aminél még közel sincs 1:1 a gázreakció?
Igen jobb lett tőle az autó, de ahogy nálam a "Stage1 reflash" sem működik rendesen minden autónál, így az a reflash sem. A különbség csak az, hogy annál senki nem tud állítani semmit sem. Kapsz amit kapsz aztán vagy jó, vagy nem és ha jónak érzed, úgyse fogod elkezdeni logolni, hogy valójában miket mutat.
Megberregtettem kicsit az ATS-t. Télleg érezni 6000-nél a hegyesebb profilt, de ugye 7300-nél vége a dalnak.. Próbálgattam 1-2 ill. 2-3 ban is, túl kicsi ez a sáv, váltáskor alá esik a fordulat.. Átprogramozni nem akarom, de JF említette, h volt Usa-ban olyan lehetőség, h kiadtak computert X dollárért, amiben fix módosítások voltak, pl Vtec váltás 4500-nál, max fordulat 8000-nél. Olyat nem lehet, h venni egy ilyet, mellékötni, s lehetne gombbal váltani a 2 közt?
Hö, akkor a 8 gen 1.8 hasonló a Vtec-E-hez.. Ott is takarékos vagy normál üzemállapot volt (Eco módban az egyik szívószelepet csak kicsit nyitotta, így szegénykeverékkel ment a motor).
- 8G Civic R18/R18 i-VTEC: - alapból "nagy" tengelyen fut és egy ECO profilra vált részterhelésen 1000-3500rpm között
- Accord/CRV és néhány L-es motor ugyanez.
- 7G Accord K20Z2, Civic VSA, FRV K20..stb csak szívó oldalon van VTEC, jellemzően 2200 körül vált viszont van szívó oldali VTC
- EP3, FN2...stb K20 szívó és kipu oldalon is van VTEC és 5500 környékén vált és szintén van szívó oldaon VTC.
- Újabb motoroknál van "Cruising" és WOT VTEC, turbósoknál jellemzően csak szívó oldalon, de szívó és kipu oldalon is van VTC.
Accord K24-nél, FN2-nél ...stb van értelme piszkálni a VTEC váltás, a többinél nem nagyon, de VTC-vel lehet játszani
Érdekes, h érezni nem annyira lehet, meg a hangja se nő meg, mint pl az EP2-ben.. Lehet elmék autózni, s megfigyelem. :-)
Anyám 1.2 Jazz-e is i-vtec, gondolom ott előbb nyit, mer az 6500 körül tilt. :-)
Azt néztem, h ennél a K24A3 motornál a legnagyobb teljesítményhez tartozó fordulatszám 6800 (a pickupnál 4500 :-), úgyhogy eddig ez a legpörgősebb autóm. Anno kurvára szerettem a Celicámat, de az ugye max pároknak lehet használós autó. A Type-S kb ugyanazt tudja, alul tol, felül pörög, sportos, jó futómű, jó hang, de ebben elfér a plusz két gyerek, meg a csomagok is. Viszont emiatt nem olyan szép, sportkocsi forma.. vmit vmiért. :-)
Azt írja a Honda bontó, hogy elöl nem volt Type-S embléma, csak a ráncfelvarrás után, a hátsó meg 14700 Ft! (Egy kis piros S betű). Ezek után sztem kvára vigyáznom kell pl a toldatokra (hétfőn leálltam egy kis padkáról, s leért az alja, ilyen a pickuppal még nem fordult elő, figyelnem kell. :-)
Kié ez a sárkány, aminek a CRX fórumon lekövethető az előélete? :-) Nem sámli az 500+ km.. Olyan Type-S embléma nekem is kéne a motorrácsra, meg hátul is elhagyódott az S betű.
Jól gondolom, h ez lehet a gyári 17" felni, ami ezen a gépen van? Azt néztem, h nekem a specben nem szerepel, sztem 20 éve még nem volt rendelhető. Anno az ügyfelem vadi új, piros példányát nézegettük (annak full alu volt a váltógombja), s mindketten megállapítottuk, h vhogy kicsinek néz ki a kerék, de nem értettük, mert akkor a 16 tök nagynak számított. Sztem a toldatok miatt tűnik annak.. Vicces, h az udvarban mellette áll a 90 lovas 1.4i, s azon 225/45 R17 feszül..