Úgy értettem, h melyxik márkaképviselet nem tud "érdekes" dolgokat meghúzni? Bármelyik, ott is emberek ülnek. Akár Honda, akár rönó, akár Dacia, stb....
Elvileg itthoni "szolgáltatás". DE!
Láttam már pár kintről hozott autót amire be tudták regisztrálni a 3+5 évet, de kérdőjel, hogyha tényleg történik valami akkor működik-e a dolog.
A szabad autót ne úgy értsd hogy áll a szalonban....
A magyar kvótában van szabad autó. vagy volt, de ahogy nézem egy barátom vissza fogja mondani a fehér FL5-öt ami 2 hónap múlva jönne neki.
Peti Szolnokról hónapokig agitált engem meg integra_type_r kollégát, hogy van szabad kocsija rendelésre és hogy vegyem már meg mert csak hát na...aztán eladta annak a csávónak akinek már van kettő FK8-a, legyen egy FL5 is a garázsban
Màr irtam is többször ,hogy 1700 euronyi yennel lett dràgàgàbb japànban a 11.gen Type-R a 10.gen FL-hez képest ,innentöl kezdve lehet gondolkozni ,hogy most akkor miért is lett ennyivel dràgàbb. Én amugy januàri àrfolyamon 14,5 ért adtam el a 3éves FK8-at és 20,8 millioért vettem az FL5-öt.
Meg a 10gen 15 millió Ft környékén is tökéletes volt újan. De mi ez a 28 mostanában ?
Értem én, hogy áuróóóó árfolyam, meg infláció, meg hiányzik a csippppp...de akkor is. Ja, most főleg a vevők hiányoznak.
Az első szériákra a fanok lecsapnak, ők még ha drága is, akkor is megveszik. Így tennék én is....
Most meg már előjön, hogy piszok drága, és a nem ízig vérig hondás már nem ugrik rá gondolkodás nélkül....
Meg a piac eléggé pang mostanság amúgy is....
ez a csak a japán piac forgalomba helyezése...
a piros a type-rek nagyon ritkák, kb. 5%-a teljes mennyiségnek...
globálisan az "R" szám már 13.000 felett van...
de az utóbbi hónapokban teljesen befagyott a piac...
jelenleg is majdnem 60 FL5 van készleten az eu-ban...
és a szám hónapról hónapra nő...
egyenlőre várják a gazdájukat...
Szeptemberben elfogyott a piros festék??
Miért van az, h egyes hónapokban 150-200 db-ot gyártanak, a másikban meg 800-1000 db-ot?
Nincs alapanyag? Én azt hittem, h ennél sokkal egyenletesebb az eloszlás egy japán autógyárban.