Én ezt csak viccnek szántam. Mivel a legtöbb ilyen extrém alacsony teljesítményű autóban megérzed ha megy a klíma. Van hogy lassul emelkedőn, ha kikapcsolom meg gyorsul.
Hát nekünk rendszer nincsen a kompresszor kapcsolgatásában szerintem. Ha ezt figyelné a valóságban, sosem hűlne egy kicsit sem a kabin. Nagyon max padlógázkor kapcsolhatja le, esetleg. De akkor meg olyan sebesen szalad a fordulatszám felfelé, meg olyan hangzavar van, hogy senkit sem érdekel mit tesz a kompresszor. Csak fröcsög kifelé az ember fülén az adrenalin.
2023. augusztus 14. 12:02:10: megválaszolva Tonx + által,
→ #32231
Ezek már úgy vannak megcsinálva hogy a klímakapcsolóval nem direkt kapcsolod a klímát hanem van benne egy vezérlőegység ami figyeli a gázpedál a sebességfokozat a motorfordulat és a út emelkedését lejtését, és annak megfelelően kapcsolgatja titokban a klímakompresszort. Igy lefelé simán megy a klíma de dombnak felfelé kikapcsolja hogy egyáltalán feljuss a dombtetőre
Anyámnak mutattam ilyen ezres Fiat 500-at, 70 lóval, de kevesellte. Azt mondta, h a Jazz-t se érzi néha sárkánynak, én meg persze azt, h forgassa meg, ha azt akarja, h menjen.. Ezért is lett Mazda a 1.5 motorral. Monnyuk itt meg bjuzi hosszúak a váltó fokozatok, mint az eco 1.5 motoros béka Civicben, sz'al ez se ugrik úgy.
ha valakit érdekel édesapám kitalálta hogy eladja a kocsiját..
Fénykép majd lesz, mert a telefonom botrányosan fotóz, de
Toyota Aygo, 1.0 2020 01 havi, szürke
Téli nyári gumi garnitúra külön felnin, a nyári alun, de még az autón nem volt soha.
Felszereltség: Nem a hirdetett x play, hanem nagy fedélzeti computeres tolatókamerás connectivity csomag, bőrkormány. etc.
4m ft árat lőttünk be. Az autóban 1358 (nem elírás) km van, átlagosan 500 km-enként cseréltem benne olajat, esőben, nedves úton soha nem ment.