A szabad autót ne úgy értsd hogy áll a szalonban....
A magyar kvótában van szabad autó. vagy volt, de ahogy nézem egy barátom vissza fogja mondani a fehér FL5-öt ami 2 hónap múlva jönne neki.
Peti Szolnokról hónapokig agitált engem meg integra_type_r kollégát, hogy van szabad kocsija rendelésre és hogy vegyem már meg mert csak hát na...aztán eladta annak a csávónak akinek már van kettő FK8-a, legyen egy FL5 is a garázsban
Màr irtam is többször ,hogy 1700 euronyi yennel lett dràgàgàbb japànban a 11.gen Type-R a 10.gen FL-hez képest ,innentöl kezdve lehet gondolkozni ,hogy most akkor miért is lett ennyivel dràgàbb. Én amugy januàri àrfolyamon 14,5 ért adtam el a 3éves FK8-at és 20,8 millioért vettem az FL5-öt.
Meg a 10gen 15 millió Ft környékén is tökéletes volt újan. De mi ez a 28 mostanában ?
Értem én, hogy áuróóóó árfolyam, meg infláció, meg hiányzik a csippppp...de akkor is. Ja, most főleg a vevők hiányoznak.
Az első szériákra a fanok lecsapnak, ők még ha drága is, akkor is megveszik. Így tennék én is....
Most meg már előjön, hogy piszok drága, és a nem ízig vérig hondás már nem ugrik rá gondolkodás nélkül....
Meg a piac eléggé pang mostanság amúgy is....
ez a csak a japán piac forgalomba helyezése...
a piros a type-rek nagyon ritkák, kb. 5%-a teljes mennyiségnek...
globálisan az "R" szám már 13.000 felett van...
de az utóbbi hónapokban teljesen befagyott a piac...
jelenleg is majdnem 60 FL5 van készleten az eu-ban...
és a szám hónapról hónapra nő...
egyenlőre várják a gazdájukat...
Szeptemberben elfogyott a piros festék??
Miért van az, h egyes hónapokban 150-200 db-ot gyártanak, a másikban meg 800-1000 db-ot?
Nincs alapanyag? Én azt hittem, h ennél sokkal egyenletesebb az eloszlás egy japán autógyárban.