Dehogy volt nagyzolás, reális nézet szerintem. Körbe lehet nézni milyen autók vannak ennyi pénzért. Én sem HONDA-t vennék ennyiért az tuti. És ezzel elég sokan vannak így.
Annyiban nem értenék csak egyet, hogy ez az "autót is lehet venni kevesebbért, ennyiért meg pláne" duma csak erős nagyzolás, mert nem kell ahhoz egy autónak felsőbb osztályúnak lennie, hogy kurva jó legyen.
A CTR azért nem CSAK egy Civic, annál azért jóval több. (és ezt nem csak a Hondás énem mondatja velem)
VISZONT az ára tényleg rohadt magas és szerintem sem reális. Én személy szerint azt mondanám, hogy 16-18milka, de nagyon maximum, az lenne még OK. De ez a 24.... az azért valóban kissé (értsd: nagyon) gáz. Ebben egyetértünk teljesen.
Az első szériákra a fanok lecsapnak, ők még ha drága is, akkor is megveszik. Így tennék én is....
Most meg már előjön, hogy piszok drága, és a nem ízig vérig hondás már nem ugrik rá gondolkodás nélkül....
Meg a piac eléggé pang mostanság amúgy is....
ez a csak a japán piac forgalomba helyezése...
a piros a type-rek nagyon ritkák, kb. 5%-a teljes mennyiségnek...
globálisan az "R" szám már 13.000 felett van...
de az utóbbi hónapokban teljesen befagyott a piac...
jelenleg is majdnem 60 FL5 van készleten az eu-ban...
és a szám hónapról hónapra nő...
egyenlőre várják a gazdájukat...
Szeptemberben elfogyott a piros festék??
Miért van az, h egyes hónapokban 150-200 db-ot gyártanak, a másikban meg 800-1000 db-ot?
Nincs alapanyag? Én azt hittem, h ennél sokkal egyenletesebb az eloszlás egy japán autógyárban.