A lényeg az, h nagyon patent kocsi a Honda, de ha vmiért kell hozzá vmi nem kopó alkatrész, akkor az bő nyálas szopás. Mint amikor anyám ráment arra a tuskóra, s 7 számjegyű lett az szla végösszeg.
Csak ha a hondán kicserélsz egy alkatrészt gyárira, az újabb 10-15 évet jelent, míg a fiatodon a bóvli 30 ezresed jó ha kettőt. Ezért nem rak normális ember utángyártott olasz meg francia szart a hondájába, mert akkor ugyanott fog járni, mintha pözsót vagy fiatot venne.
Azt meg nem véletlenül nem akarunk.
Autóztam ma egy nagyobat az ATS-el. Továbbra is tök tetszik a csak alul sportos hangja, meg a kényelmes dinamizmusa. Azt nem tom mennyit eszik, mer nem találtam benne computert, csak hőmérőt.. A motorháztető orrán levő króm díszt megragasztottam, felrögzítettem, de elrepült út közben.. Az új 50 pénz, az ugy 27, bontott Csepelen nincs, érdemes még vhol megkérdezni?