Persze...kinek mi
Én huszonévesen még egyenesfogazású váltós kockaladán is erősen gondolkoztam
Idővel, már kényelem is prioritás lett (4gen Accord ), de azért Subarut se akartam venni AT-t, csak MT-t.
Most meg már váltogatni sincs kedvem
Eddig 156ló volt alattam, élveztem, most már bőven elég a 100 is ....Pont ingerszegény hybridben És tetszik
De azért az AWD hiányzik. De mindent nem lehet.
Nem hiszem h ez korfüggő.. Minnyá 50 vagyok, s nem cserélném le a hangos, rázós szekeret, ami ráadásul nem is eszik keveset vmi luxusbódéra, vagy hibridre.. Direkt idegesítene az ingerszegény környezet.
Tokeletesen ertrm mit erzel. :/
Jobban, mint gondoltad.
Az elso 2 bekezdest en is irhattam volna.
Sose lesz tobbet ilyen jo, megbizhato, igazi Japan, gazdasagos fenntarthato (marmint nem a fogyasztasra gondolok ), szamomra is megfizetheto, es barmikor "fun funkcioba kapcsolhato" autom.
Almom volt egy Subaru. Bar ez nem pruszkolt, szuszogott, bubogott, es nem ment keresztbe....de minden masban igazi Subaru volt.
10ev alatt minden km mosolyt csalt az arcomra.
De 24eves. Vele egyutt oregedtem, es mar csendre vagyom es nyugalomra. (na, meg a fogyasztasra....meg szoknom kell a 4.8 literes fogyasztast )
Latod, en is tipikus pasi vagyok....megoregedett, en meg lecsereltem egy fiatalabbra
Igy egy hete szakitottunk
Persze, mikor elvittem a vevojeloltet a probakorre, meg akkor is libaboros lettem, ahogy a bubi tolta a segget
Az enyemnek nagyon jo uj gazdaja lett.
Remenykedem benne, hogy a tied is megtalalja uj szerelmet.
Miközben írom e sorokat picit olyan érzésem van, hogy pisztolyt szegeznek a tarkómnak. Eszem ágában sincs eladni. Meg is sirattam. Életem eddigi legjobb autója, soha nem hagyott cserben és képviseli mindazt, amit számomra a japán autógyártás csúcsa jelent.
De 9 közös év után olyan lehetőség jött velem szemben, amit nem hagynék ki, értsd újítanék. Kettőnek viszont se hely, se pénz.
Nyilván az ember szeretné ha jó kezekbe kerülne, hisz rengeteg idő és pénz fekszik a szinten tartásában, jó lenne ha nem tűzifát szállítanának a hátsó bőrkanapén vagy a térdig érő trágyát dagasztanák vele, de ezt befolyásolni nem tudom. Értem ezalatt, hogy egy jó gazdinál még évekig hálás szolgálatot tesz majd.
Paraméterek: 1997 év vége, utolsó széria, Limited, tehát az összes gyári extra benne van. Bőr belső, gyári Momo, digit klíma, elektromos minden, fűthető tükrök és ülések, dupla tetőablak, tempomat, állandó (és nem kapcsolható) 4WD, 235.000 km, de 200-nál nulláról újjá lett építve a motor a Victory Motors által, végig náluk szervizelve. A hátsó ívekkel foglalkozni kell, de ajcsiba adok egy 15-ös szett gyári alufelni szettet meg egy vadiúj hátsó tetőablakot.
Fogalmam sincs mi a piaci ár meg elég rétegautó, de mindenestül 1 millát azért szeretnék kézbe kapni érte.
Ha valaki tud olyanról, akit érdekelhet, privátban írjon nyugodtan, minden kérdésre válaszolok.
Ha a poszt OFf az OFF-ban, akkor kérem az adminokat helyezzék át. Köszi!