Azért az már picit jobb mint az FK8 gumi oldalfal magassága: 73,5 vs 79,5mm.
Én most 245/40 R18-ra lementem, így a 2 cserélendő 20-as gumi árából kijött a 4 db 18-as Másrészről 98mm-lett az gumi oldalfal és ez jótékony hatással lett a használhatóságra. Plusz ET60-ról végre ET33-ra váltottam így végre normálisan állnak a felnik is nem olyan, mintha 2 számmal nagyobb kasztnit építettek volna az autóra.
2018-as Yokohama Advan Slick 250/640 R18 (Zengő Zolis ledobott edzőgumik) még a 370Z-n volt fent 2019-ben nyílt napon. A gyári 20-as diszkófelnik nem ide valók, az utcai gumik áráról már nem is beszélve. Mivel még ismerkedés volt az autóval, úgy voltam vele, hogy ezeket el lehet játszani, nem sajnálom őket. Ez így nagyságrenddel olcsóbb játék. A felnik meg a téli szettem ENKEI felnijei.
PS: Én a gyári 20-as felniket is ledobtam és kapott végre normális ET-vel rendelkező 18-as felniket. Így a budapesti közlekedés sem egy agyrém, sőt kimondottan kellemes lett tőle a futómű. Amúgy láttam az új CTR-en is már csak 19" lett a gyári méret.
Szintén első Hring ezzel az autóval. 2:18:08 lett a legjobb, fék, futómű jól vizsgázott. Viszont a 8.gen után a féktávokat újra kell tanulni, mert így rengeteg marad benne, mert túl korán fékeztem. Volt a piros zászló is bőven (2 futamban is ugyanaz a BMW volt a ludas). Viszont ahogy melegedett az idő, úgy kellett egyre sűrűbben hűtőköröket menni, mert ment fel minden az egekbe. Az utasaim viszont végig élvezték, tetszett nekik, bár egyikükkel egyszer félre kellett állnom .