Konstrukciós hiba: turbó+közvetlen befecskendezés. Az el nem égetett benzin beszivárog és keveredik az olajjal. Szervizben sem értették, miért választott a Honda ilyen problémás megoldást. De mondjuk más márkáknál is jelen van ez a probléma turbo-direct injection kombinációnál.
Hmm.. akkor ezek szerint szinte csak ezekkel az új autókban előferdülő kütyükkel volt gond (ilyenekkel én saját kocsikban nem találkozom :-).. Az nem derült ki, mitől nőhet a motorolaj szint? Én amúgy olyan kocsiknál, ami nem fogyasztja, általában nívó közepén tartom az olajat, az a tökéletes mennyiség.
Ami idegesítő volt:
1.sávtartó elektronika - az a nonstop pipogás (ding-ding-ding-dong) agyamra ment. Kb 10-20mp-ként ding-dong...Pedig elválasztósáv közelében sem voltam (igen próbáltam menüben állitani).
2. ülés elektromosan állítható de nem memóriás, szóval míg beállítottam a zasszony után, pont annyi eltelt idő telt el, hogy egy újabb ránc jelent meg a homlokomon.
Ami rossz:
1. automata ablaktörlő saját életet él (amikor kell akkor nem töröl, amikor meg nem kell akkor mint állat)
2. automata fényszórók ugyan ez. Távényt akkor kapcsolta le, mikor már a szembejövő autósnak kisütötte az agyát a fejéből. Ez akkor volt fasza a számomra, mikor kamionnal csinálta ezt meg és a kamionos "megköszönésként" felkapcsolt minden fényszórót amilye csak volt és ráégette a sziluettemet az ülésre...
3. Apropód ülés: az a bőrnek csúfolt műanyag kb 35000 km-nél már nagyon elkezdett repedezni, pedig havonta ápoltam..
Ami pedig már tényleg nem elfoglalható és szégyen a Hondára nézve (vevőre nézve pedig kibaszás):
1. motorolaj-szint növekvés és az ezzel járó figyelmeztető ikon felvillanás a műszerfalon. Mondjuk a motor hangja sem volt egészséges...Honda szerviz válasza: ez ilyen. Amig "csak" 1cm-el van feljebb az olajszint a maximumnál, addig az jó. Há mondom ez kurvára nem jó. 10000-ként cseréltem olajat pedig de mindig előjött. És érdekes hogy akkor jött elő, mikor 150-160 km/h-val haladtam pályán. Szerviz tanácsa: mikor kivillan az ikon, meg kell állni, kikapcsolni, várni pár percet és menni tovább. Ez volt az a bizonyos betelt a pohár pont. Azért vettem nem is olcsó, új kocsit, hogy álljak meg mindig, mikor gond van az olajszinttel...
Biztos több X gen tulaj van itt és abban is biztos vagyok. hogy elégedettek, szóval lehet hogy csak nekem volt "szerencsém".
Amúgy futómű, fékek, menet dinamika, sportosság, ülés pozíció nagyon rendben vannak.
Hogy ne csak 11gen legyen ????
Újra Honda in dá háuz.
Újonnan vásárolt 2019-s, 1.5t, aut Exe ment (nem voltam elégedett vele) és most jött ez a 2011-s Sport, gyerekeket hordani oviba, suliba, 2. autónak. Sikerült egy szép, sérulésmentes darabot találni, 1. tulajtól, mai napig Hondában szervizelve.
Ps: ugyanitt 9gen felnik eladóak (nem tetszenek) ????