Hát én is. De ugye hiába nehezebb ha elvileg a fékezés helyett visszatöltéssel lassít az autó. Vagyis ezt mondják. De majd kiderül ha szétszedtem. Ja utángyártott fék nincs szóval marad a drága gyári hogy ne rázzon az eleje. Lehet arról is csinálok videót hogy más is lássa hogy működik az autó valójában.
az FK8-on 30k-nál van egy hangyafasznyi váll, de még az is elmegy ugyanennyit...
bár ez mondjuk egyébként csalóka, mert az E nehezebb mint az FK8...kb. 200kg-val...
2023. június 26. 19:15:28: megválaszolva Tonx + által,
→ #564
Na egy személyes tapasztalat regeneráció vs. fékezés. Ha 100-ról fékezek pedállal, és a zöld töltés csík nem éri el az alját de még a 3/4-ét sem, akkor használja az első fékeket is. Ha viszont a kormányon lévő karokkal lassítok és ugyanannyit mutat a zöld csík akkor csak regenerál és nem használja a fékeket. Hogy honnan tudom? Onnan hogy 100nál fékezéskor ráz a kormány ha viszont a karokkal lassítok akkor nem ráz. Ez mondjuk megmagyarázza miért annyira fékporos az első felni és miért van már válla a féktárcsának, 19000km van benne. Amit viszont nem próbáltam hogy a onepedaldriving-nál is fékez-e vagy csak regenerál. Ezt majd jövő héten kipróbálom. Aztán lehet hogy a sokszor lemerült kisaksi miatt a rendszer tele van hibakóddal és azért működik így mint vészprogram. Amúgy jövő héten cserélik garanciában.