Belvárosban, főleg dugóban nem, vagy nagyon ritkán járunk, de ilyenkor minden kocsinak megugrik a fogyija. A város legszélén lakunk, van napi 2 x 9km ovi-suli kör, de itt nincs dugó általában, meg vidék. A 8-as átlaggal azokkal a paraméterekkel teljesen elégedett lennék. :-) HA pedig felkeresném a Linszter műveket optimalizálás céljából, akkor alacsony fordulaton jelentkező nagyobb nyomatékot kérnék, a csúcsteljesítmény rovására..
Hozzáteszem, hogy azért többségében óvatosan közlekedem vele és elővárosban, tömeggel ellentétesen. Országút 5-6, 130km/h-nál nyaraláskor autópálya klímával 6-7l, belváros meg 8-10l, főleg Putyin meg Pápa látogatáskor Sajnos mindkettőt kifogtuk...
Ez jól hangzik.. 7 liter az 1.4 Bravonk átlagfogyija, egy 1.8 aut kombinak inkább 9-10 litert gondolnék. A felajánlást köszönöm, ha oda kerülünk, akkor biztos, h megkereslek, s megalapozottabb döntést hozhatunk. :-)
Szia, mi új kora óta hajtjuk (2015), 1.8 automata, Lifestyla ADAS, bőrön ill. a gombos indításon kívül benne van minden. Nem csodálom, hogy tetszik, én a mai napig visszafordulok rá a parkolóba. 113.000 km van benne, az ég világon semmi baja nem volt, még megdöbbentő de zörögni sem zörög. Az autómatája Triptronic-os, lehet bele kényelmesen menni, de manuális módban egész gyorsan kapcsolgat. Menetdinamikán egy Linszter Petis körút sokat segített, így részterhelésnél is már van élet a motorban nem csak padlógázon. Persze nem egy atomrakéta, de megyeget. A számolt nagy átlag telós programmal 6.9, ami főleg előváros és 100-as benzinnel. Szerintem több mint jó ez az érték. Két gyerekkel tökéletes, nagy a csomagtartó, magic Seat, van benne. A külső műanyag elemei kritikán alulian öregednek, kifehéreednek, azokat én matt fekete spray-el lefestettem. Ha esetleg délpest vagy Ráckeve környékén mozogsz összefuthatunk.
Láttam ma egy kék kombi 9gen Civcet, sztem kifejezetten jól néz ki, nem tom miért nem tetszik a rajongóknak. :-)
Viszont az továbbra se tecc, h nincsenek extrás példányok, megnéztem a mobilét, de a németeknél sincs se tetőablakos, se bőrös kombi, s automata ott is csak az 1.8 benzinhez van. Ami csak 5 fokozat.. azt tudja vki, h legalább tiptronicos?
Ezen már hallatszik hogy dizel, főleg kivülről. Benn nem vészes. A legcsendesebb a 7gen accord 2.2, aztán ez, majd az újabb 2.2 de az szerintem már tényleg hangos.
1500-től 4000ig az hibátlan.. Anno a 2.2-esről azt írták, h benzineshez hasonló hangot meg rezgésmentességet akartak, azért sem volt annyira kihegyezve. Nemtom ez itt mennyire sikerült..
Hát kb 1300-1400-tól indul meg és úgy 4e-ig húz felette már gyengül. Tetőablak nekünk sincs, ahogy automata sem, bár az nem kell. 130-nál 6-ban kb 2400-at forog, 90-nél még 2000 alatt a fordulat. Kényelmes nagy hátul jól variálható üléseket örökölt a jazzből.
A tesztekben eléggé dicsérik, adatra meg hozza a Sharanét (120 Le 300Nm vs 115 Le 310 Nm), ami tök jól ment, busz létére is. Az nem tetszik csak, h nem igazán van extrázva, se aut. váltó, se tetőablak nix a kombihoz. Ill. ha beszarna a befecsi rendszer, ehhez jóval drágábbak az alkatrészek, mint egy eu-i típushoz. Kellemes amúgy a motorkarakterisztika? Azt nem szeretem, amikor csak nagyon szűken, középen megy, alul-felül semmi.
1.6D van nekem, bár még csak 10 éves és 157e van benne és nem kombi de eddig teszi a dolgát. Átlagfogyi jelenleg 4,5 6e km-rel vetítve 4.9 és csökken (akkor még több volt a város). Szóval ja jó. Bár vannak apróságok de ezek nem befolyásolják a működését.
Mutattam a zasszonynak a Volvo D6 hybridet, nekem nagyon tetszik, de ő nem akar prémium autóval járni, maradna egy egyszerű kompaktnál. Átküldtem neki 1-2 9gen kombit, s azt mondta, h milyen jól néz ki, amit amúgy én is osztok.. Vicces, mert a legtöbben rondának tartják. :-)
Motorok terén viszont csak az 1.8 van benzinnel, amit ráadásul nem is mondanak különösen dinamikusnak, meg az 1.6d,ehhez ráadásul nincs automata, pedig azzal együtt ok lehetne.. Jó ez a kisdízel, ugye, nem olvastam még róla panaszt?