A legelső hsz-el arra utaltam, hogy ha valaki meg akar venni magának egy FL5-öt mert nagyon szeretné akkor minden megtesz azért hogy legyen neki...vagy cégre vagy hitelre ha megéri neki ha nem....így már világos?
A téma akadémikus részét felesleges tovább boncolgatni, ettől úgyse fog a világ megváltozni...
Vagyis javasolt lehetőleg mindent hitelre venni, nem számít a holnap, pláne nem a következő generáció ? :-)
Azt írtad, hogy rengeteg ember annyira szeretne egy tárgyat, jelen esetben egy autót, hogy jobb ötlet híján inkább megveszi hitelre. Csak legyen, mert érzelmileg kell a tárgy.
Azért én magamból indulok, más meg saját magából. Mindenki azt csinál amit akar.
Mi nem fogunk elkölteni olyan pénzt, amit nem kerestünk meg, alapvető életviteli elv nálunk. Teljesen mindegy az érzelmi szál, ezek akárhogyan is nézzünk csak tárgyak.
Kedvenc gondolatom a tárgyakról: Élvezd amid van, de ne ragaszkodj semmihez. És boldog ember leszel.
Felesleges magadból kiindulni...
Már 7 éve is kurva sokan lizingre meg cégre vették az FK2-ket....
Itthoni FK8-ak döntő többsége cégre vagy hitelre/lizingre lett véve....
Amikor valamit nagyon meg akarsz venni, ott már van egy érzelmi szál is és ez sokszor felülírja a gazdasági szempontokat...
Gallai se kp-ra vette az NC1-et 2.5 éve, hanem cégre tartós bérlet konstrukcióban...éppen nem volt 85 milliója hirtelen...
Ha nincsen annyi pénzem, eszembe nem jutna olyant venni.
Persze tudom, hogy sokan olyan cuccokat vásárolnak amiket egyébként nem engedhetnének meg maguknak. Jöhet a hitel. Vagy nevezzük most éppen lízingnek.
Akármilyen ajánlatokat kaptam lízingre több márkától, összeségében nem éri meg egyik sem a kp. vásárláshoz képest.
Pedig többen ráindítottak a lízingre, hogy az fasza lesz. Hát mondom miért is ne, nem vagyok semmi rossznak az elrontója, a jónak meg pláne nem. De nem éri meg.