Hát kb 1300-1400-tól indul meg és úgy 4e-ig húz felette már gyengül. Tetőablak nekünk sincs, ahogy automata sem, bár az nem kell. 130-nál 6-ban kb 2400-at forog, 90-nél még 2000 alatt a fordulat. Kényelmes nagy hátul jól variálható üléseket örökölt a jazzből.
A tesztekben eléggé dicsérik, adatra meg hozza a Sharanét (120 Le 300Nm vs 115 Le 310 Nm), ami tök jól ment, busz létére is. Az nem tetszik csak, h nem igazán van extrázva, se aut. váltó, se tetőablak nix a kombihoz. Ill. ha beszarna a befecsi rendszer, ehhez jóval drágábbak az alkatrészek, mint egy eu-i típushoz. Kellemes amúgy a motorkarakterisztika? Azt nem szeretem, amikor csak nagyon szűken, középen megy, alul-felül semmi.
1.6D van nekem, bár még csak 10 éves és 157e van benne és nem kombi de eddig teszi a dolgát. Átlagfogyi jelenleg 4,5 6e km-rel vetítve 4.9 és csökken (akkor még több volt a város). Szóval ja jó. Bár vannak apróságok de ezek nem befolyásolják a működését.
Mutattam a zasszonynak a Volvo D6 hybridet, nekem nagyon tetszik, de ő nem akar prémium autóval járni, maradna egy egyszerű kompaktnál. Átküldtem neki 1-2 9gen kombit, s azt mondta, h milyen jól néz ki, amit amúgy én is osztok.. Vicces, mert a legtöbben rondának tartják. :-)
Motorok terén viszont csak az 1.8 van benzinnel, amit ráadásul nem is mondanak különösen dinamikusnak, meg az 1.6d,ehhez ráadásul nincs automata, pedig azzal együtt ok lehetne.. Jó ez a kisdízel, ugye, nem olvastam még róla panaszt?