Mondjuk nekem az a nagy kérdőjel, hogy hogy a tökömbe tud 275 km/h-t (valós) végsebességet ha eleve:
1. Egy az egyben az FK2 váltója van fent.
2. Ugyanúgy 6500 rpm-nél adja le a max power-t felette már csökken.
3. Ha a motor 6500 rpm-el forog, akkor a gyári 265/30R19-es gumival 267 km/h-val megy a kocsi (valós).
Szóval ahhoz hogy 275-el tudjon menni, akkor 6700-at kell a motornak forognia ahol gyengébb.
Persze, az lehet hogy a 329 ló helyett van még 320 ló de az elég a 275 km/h-hoz?
Azon gondolkodtam,hogy a video alatt valaki elemzi a 6.ban elért fordulatot 237 km/h-nàl. Largus tesztpilota köréen 5700-as a fordulat , a rekordkör videoban 6150.
Ha a Largus autojàn 265/30 R19 es a gumi ,akkor mekkora gumi kellene az ö autojàra ,hogy 237 km/h -nàl 6150-et forogjon? peresebb ,de mennyivel?? 265/29 R19 ??
Nemtudom ,hogy lehetne kiszàmolni ezt. Tehàt tegyük fel 237 km/h adott és tegyük fel honda nem csalt a 6. fokozattal, csak mondjuk a cup2-es méret màs,esetleg annyival kopottabb. Vagy 400-as fordulatkülönbséghez màr joval nagyobb eltérés kell?? 265/25 R19 esetleg 245/35 R19
Mischa elemezte a videót ès felhivtàk a figyelmèt ,hogy csalt a honda.6. Fokozatba 4.szer kapcsolt,a többi fl5 el nürburgringen verető ember meg csak egyszer. Meg a turbo nyomàs is több volt elivileg.