a gumi publikus lesz, mert lehet majd rendelni...
de meglepne, ha más lenne mint a gyári méret, persze összetételben lehet más lesz...
van még egy érdekesség...
az FK8 LE suzukában gyorsabb volt mint az trophy-r...
az FL5 (pre production) még az FK8 LE-nél is gyorsabb volt suzukában...
akkor vajon az FL5 miért nem volt gyorsabb a nürburgringen...?
ráadásul úgy, hogy egy speciális "könnyített" modellt használtak...
a suzukai idő alapján legalább 3-4 mp-el "kellett" volna gyorsabbnak lennie...egy 4x hosszabb pályán...
miért kellett egyáltalán egy könnyített modell...?
vagy ha könnyítettek, akkor miért nem nyúltak bele jobban...? (-24 kg?)
technikailag már akkor mindegy volt...főleg, hogy a fél mp-es különbség nagyon jelképes...
vélhetően voltak vezetői hibák is a mért körben...nem is egy...
másrészt zavaróan pattog az autó állandóan, ami miatt folyamatosan korrigálni kellett...
a trophy ehhez képest egy sokkal kiegyensúlyozottan vezethető autó...
Azon gondolkodtam,hogy a video alatt valaki elemzi a 6.ban elért fordulatot 237 km/h-nàl. Largus tesztpilota köréen 5700-as a fordulat , a rekordkör videoban 6150.
Ha a Largus autojàn 265/30 R19 es a gumi ,akkor mekkora gumi kellene az ö autojàra ,hogy 237 km/h -nàl 6150-et forogjon? peresebb ,de mennyivel?? 265/29 R19 ??
Nemtudom ,hogy lehetne kiszàmolni ezt. Tehàt tegyük fel 237 km/h adott és tegyük fel honda nem csalt a 6. fokozattal, csak mondjuk a cup2-es méret màs,esetleg annyival kopottabb. Vagy 400-as fordulatkülönbséghez màr joval nagyobb eltérés kell?? 265/25 R19 esetleg 245/35 R19
Mischa elemezte a videót ès felhivtàk a figyelmèt ,hogy csalt a honda.6. Fokozatba 4.szer kapcsolt,a többi fl5 el nürburgringen verető ember meg csak egyszer. Meg a turbo nyomàs is több volt elivileg.