Egyik sràc ezt irta: Milo King thats incorrect. Its a torque target so boost isn't majorly relevant. Depending on the conditions, boost levels will vary. You can meet the torque requirements at 1.2 bar but if its a warmer day/hot engine then you might need 1.4 bar. The boost itself isn't that important. It's all calculations from the various tables/inputs like throttle etc.
It's volumetric efficency based and the torque targets are set so the car/ecu will make constant adjustments to meet the request. If it exceeds the set targets then it will adjust n pull power back.
Közben megnéztem a videót. 1.83bar volt a max. Hát az még pont a limit amit az ECU enged. És nincs boost by gear ahogy Misha mondja, Torque by gear van. Ha az ember nyom egy padlót, akkor az ECU céloz kb 450Nm-t, a Torque limit ezt lejebb szabályozza, ezért a valós cél 420Nm ... az ECU innentől maga számolja ki, hogy mekkora nyomás kell ahhoz, hogy elérje ezt. Persze van még vagy 3000 egyéb limit meg paraméter ami közbeszól.
Kérdés. A turbónyomás, hogy volt több? FK2, FK8-nál is az ECU maximum 1.8bar nyomást enged, mégis ritka, hogy ennyit látsz. Az autó nem turbónyomást céloz hanem nyomatékot, ha a körülmények olyanok (beszívott levegő, üzemanyag, légnyomás...stb) és 1.5bar elég a célzott nyomatékhoz akkor annyival megy, ha 1.7 kell akkor annyival, ha 1.2 akkor annyi.
Mischa elemezte a videót ès felhivtàk a figyelmèt ,hogy csalt a honda.6. Fokozatba 4.szer kapcsolt,a többi fl5 el nürburgringen verető ember meg csak egyszer. Meg a turbo nyomàs is több volt elivileg.