Jaja, normális kezelésnél nincs ilyen, akkor finom az egész. De az 5gen nálam kiemelt, úgyhogy szeretném tényleg hogy teljesen jól működjön, így rá lesz nézve a nyáron majd biztosan.
Az Eclipse váltója volt ilyen anno, h ha jól kiforgattam egyben, akkor reccsent a gyors kettesre. De ha normálisan ment az ember, akkor nem.. és csak ennél a fokozatnál.
Nyilván nem egy kategória, de az 5gen-emnél (1.5) szintén kissé el van öregedve a szinkrongyűrű, (legalábbis nagy valószínűséggel az) mert ha egyesben jobban kihúzatom és úgy rakom (szeretném) kettesbe, akkor elég nehezen megy vagy ha mégis berántom, akkor bereccsen kicsit. Úgyhogy itt is lesz majd váltó felújítás, az biztos.
annyi megvan hogy amikor a nyelestengelycsapágyat cseréltettem valamikor régen akkor megjegyezte a mester hogy szét van cseszve a kettes, most felhívtam hogy mi is volt az de már nem emlékezett
Előbbire írja hogy gyakori probléma és ettől lehet antismooth a váltás. Be lehet húzni kettesbe valamikor egészen simán, valamikor kicsit nehezebben, és az akkor eléggé idegesít, már egész régóta ilyen.