Ezt az álláspontot én értem is, és mint írtam, még egyet is értek vele. De ez van. (sajnos)
Azt a Custom módot (mert ugye azt takarja) nem lehet valahogy megoldani a Tiédnél is? Csak kitalálnak rá majd valamit.
Annyit tudok, hogy kikerültél már te dolgokat az FK2-nél is, avagy Normál módban sem olyan lomha a gázreakciód.
(bár tény, hogy ez rohadtul nem ugyanaz mintha lenne egy teljes mértékben egyénire szabható mód a kocsiban)
Ellenben, én eleve abból nézem amit megéltem akkor amikor pl az EK4-ről váltottam az EP3-ra. Na ott a kétszeres ár megérte. 2 milla vs 4 milla. Ég és föld a két autó.
MIkor az EP3 után jött az FK2, na az is akkora lépés volt előre hogy azt kifejezni nem lehet és ott 3x árról beszéltünk már.
Mikor kijött az FK8 akkor arra jutottam, hogy nagyon nem éri meg az a plusz 2-3 milla, ami akkor volt 25-35% ugye, mert annyival nem adott nekem többet. Pedig hetekig gondolkodtam rajta, de nem ért nekem annyit.
Most az Fk8 és FL5 között van kb 20-30% difi és egyszerűen annyival nem jobb, pláne hogy ma az a 20-30% az nem 2-3 milla hanem 6-7 milla.
Egyetlen 1 dolog kéne az FL5-ből az pedig az Individual mode.
Szóval izé...
Végigolvastam az eszmecserét, de csak a Tiédhez szólnék hozzá és nem ellened, de: Én őszintén örülnék a mostani helyzetben, ha igaz lenne, amit itt leírtál, hogy ami 2016-ban (!) 10milla volt, az ma 15-16millió. Hát ez NAGYON nem van így. És tényleg bocs, de kismillió példát lehetne felhozni, hogy ami akkor 10millió volt, most mennyi és jóval-jóval több. (építőipar, ingatlanpiac, élelmiszer árak, stb-stb....)
Ha viszont csak a számokat nézzük, (de ezt reálisan sajnos nem tehetjük amúgy meg) akkor abban egyetértek, hogy annyival nem jobb mint az elődei, hogy két és félszerese legyen az ára az "elődeihez" képest, ez tény.
(De a piac sajnos simán diktál neki egy dupla árat, avagy egy húszast szerintem.
Itt jöttek Hondáék be a képbe, gondoltak egy kb. +20%-os merészet, hogy akkor adjuk még kicsit drágábban, maximum keveset tervezünk gyártani és akkor az adja majd meg (indokolja) ezt a plusz értékét, hogy kevés van az utakon, cirka ritka kiváltság lesz akár egyet birtokolni. Mi lett belőle? A tervezett példányszám többszöröse lett már az elején a megrendelés, nem is tudják teljesíteni, csak nem kevés várakozással. Ezen amúgy szerintem még ők is meglepődtek és kiugrottak a bőrükből, de ha nem és tervezett volt, akkor valamit nagyon tud ott valaki(k)..... A lényeg, hogy durván bejött a számítás, a piac igazolt.
(hozzáteszem sajnos, mert ilyen áron azért nem kevesen még csak gondolni se gondolhatnak rá, nemhogy egyszer birtokolhassanak egyet.... köztük én is erősen. )
De mi ér annyit? Mi a kétszintes sz*ros házunkat, pont az általad említett év közelében vettük 16M-ért. Ma a piac által diktált ára lazán és könnyedén 40-50M között lenne. (ami jónak tűnik hirtelen, csak ha eladod, akkor max. albérletbe mehetsz azután, mert kb. szart se kapsz annyiért már)
Nem folytatom a sort, Te is érted, sőt tudod miről beszélek szerintem.
Hát nem tudom. 2016-ban 10 milla az annyi mint ma 15-16 milla. Az nekem nagyon nem egyenlő 25 millával.
Szerintem nagyon nem ér 25-26 millát egy FL5. Ennyivel nem jobb mint egy FK2/8.
Nekem akkor az a 9 mill sokkal többnek tűnt mint most a 24. A màsik meg az ,hogy règebben egy hasznàltautòt 2-3 èvesen file àron adtad el ,az ùj àràhoz kèpest,most meg nem Bustamante a 3 èves fk8-on.
Én az ár/érték arányról beszéltem. Májki az első I30N-jét olyan 10 misi körül vette, ahogy grego is a 9gent, az értelmes ár. 24-25M már nagyon nem egy hasonlóért, az egy alap Boxster ára (vagy Cayman, kinek mi a pref), s nagyon nem egy liga a kettő.
Senki sem normális, aki 20-30 milliókért autót vesz.Tök felesleges dolog.
De én is rögtön elherdálnám rá, ha lenne rá felesleges keretem. Én sem vagyok normális.
A nők a táskákért meg a cipőkért vannak oda, a férfiak meg az autókért. És ez így van rendjén!