Hát most nem tudom pontosan mennyi volt az FL FK8 ára németben (nem a sárga) de olyan 40 ezerre tippelek. Azért a 12 ezer EUR annak a 30%-a. Egyszerűen nincs 30% különbség a két kocsi között...
De azt ne feledd ,hogy az egyik legjobban Magyarorszàgon dràgult ,de nem csak az. Ha én a svàcji példàmat nézem , a 3 éves FK8 eladàsi àràhoz csak pàr havi béremet kellett csak tennem ,hogy megvehessem az FL5-öt. De ha a németek uj FK8-as àrhoz nézem 12.000 euroval lett dràgàbb az se olyan vészes szerintem. Nyilvàn nem is kevés ,de màr azon sem lepödtem volna meg ha nem hoztàk volna Európàba a CTR-t,ugye még erröl is volt szó pàr éve.
Hát nem tudom. 2016-ban 10 milla az annyi mint ma 15-16 milla. Az nekem nagyon nem egyenlő 25 millával.
Szerintem nagyon nem ér 25-26 millát egy FL5. Ennyivel nem jobb mint egy FK2/8.
Nekem akkor az a 9 mill sokkal többnek tűnt mint most a 24. A màsik meg az ,hogy règebben egy hasznàltautòt 2-3 èvesen file àron adtad el ,az ùj àràhoz kèpest,most meg nem Bustamante a 3 èves fk8-on.
Én az ár/érték arányról beszéltem. Májki az első I30N-jét olyan 10 misi körül vette, ahogy grego is a 9gent, az értelmes ár. 24-25M már nagyon nem egy hasonlóért, az egy alap Boxster ára (vagy Cayman, kinek mi a pref), s nagyon nem egy liga a kettő.
Senki sem normális, aki 20-30 milliókért autót vesz.Tök felesleges dolog.
De én is rögtön elherdálnám rá, ha lenne rá felesleges keretem. Én sem vagyok normális.
A nők a táskákért meg a cipőkért vannak oda, a férfiak meg az autókért. És ez így van rendjén!