Ez kizárólag az anyagi lehetőségeimtől függ. Ha korlátlan lenne, akkor minden type-R-ből ami létezett lenne itthon egy szép fehér, és csak nézegetném.
Jelenleg a 10 misi is sok, mert nem autóra van a pénzem. Ami most van, az tökéletesen megfelel.
De nem is kell egyáltalán belőlem kiindulni.Azt próbáltam leírni, h én tökéletesen megértem, aki megveszi ezt az autót.
De különben minden autó annyit ér, amennyiért megveszik. És annak mindig oka van. Meg kell nézni a használt autókat, egyetlen autó sem lesz véletlenül drágább, mint a többi, és egy sem, ami olcsóbb mint a többi. A piac áraz, és ezt okkal teszi.
Nem (csak) azt mondom, h nagyon felment az ára, hanem azt, hogy jobban felment, mint a többié. És igen, a Porke az egyik legjobb kocsi, ráadásul még tartós is. Nem mondasz olyan paramétert, amiben jobb a Civic. Ami amúgy nagyon jó, csak a többi hot hatch-hez hasonlítva.
Mindig is szerettem a Hondát, 4 motorom is volt ezzel az emblémával, de nem vagyok elvakult fanatikus. De ha már.. neked mi lenne az az ár, amire már azt mondanád, h túlzás a Type-R-ért?
Nagyon oda vagy a porschéért, mindig ezzel példálózol. Engem meg nem vonz. Elfogadnám, és imádnám ha kapnék tőled egyet, de itt a fórumtól eltekintve még egy képet sem lapoztam érte a neten életemben sem.
A hondás buzulásunkat te sosem fogod megérteni, neked tök mindegy, h mibe ülsz, ár-érték arányban jó legyen, azt kész. Szerintem ha nem lenne ilyen jó itt a társaság a fórumon, alapból be sem néznél ide.
Elég sokunkat más fából faragtak itt. Azért látod, sokan megtehetnék itt, h bármi mást vásároljanak maguknak(akár poschét is) , mégis mindig a Hondánál kötnek ki. Ez valahol racionális, valahol érzelmi döntés is.És nem kell megmagyaráznia, h miért a 25 milliós CTR-t vette pl. a BMW meg minden más szarság helyett, ezt itt sztem mindenki érti. És örül a másik sikerének.
Az ár-érték arány 1-2 éve nagyon felborult. Ezt senki sem láthatta, h chiphiány, alapanyaghiány, meg minden más befolyásoló tényező miatt így elszabadulnak az árak. De nem kell ehhez a CTR-t nézni, én 7 körül vettem a civicet 3 éve, most meg 13 misi. Az sem normális. De ha a többi autóhoz hasonlítom, akkor viszont a 13 is jó ár. Egy szaros kotla golf síma 150 lovas motorral (mild hybrid) 12 misi.....
Különben a legjobb autóbiznisz a 3 éves használtban volt, néhány tízezer km-rel szinte tök újonnan 1/3-al olcsóbban lehetett mindig autót, mint újonnan. De ma már ez sincs, mert borult minden, drágább a 3 éves, mint újkorában. Bár az újak árához nézve valahol most is ott tart, csak nagyon elszálltak.
De ez azért feltűnő, mert nagy értékű autóról van szó.
Azon nem töprengesz, h egy kúrva sajt hogyan kerülhet 3* annyiba, mint 1-2 éve? Az sem reális, meg az ár-érték aránytól kúrvára messze van. Mégis megveszed, mert az egyszerre nem olyan nagy tétel.....
Én az ár/érték arányról beszéltem. Májki az első I30N-jét olyan 10 misi körül vette, ahogy grego is a 9gent, az értelmes ár. 24-25M már nagyon nem egy hasonlóért, az egy alap Boxster ára (vagy Cayman, kinek mi a pref), s nagyon nem egy liga a kettő.
Senki sem normális, aki 20-30 milliókért autót vesz.Tök felesleges dolog.
De én is rögtön elherdálnám rá, ha lenne rá felesleges keretem. Én sem vagyok normális.
A nők a táskákért meg a cipőkért vannak oda, a férfiak meg az autókért. És ez így van rendjén!