Akkor a zöld lett volna a te autód, ilyen állapotút nem sokat találsz az országban. Kaptam céges fosvagent, és eladtam tavaly. A legkisebb baja, nyikkanása volt, azonnal cseréltem rajta mindent, csilli-villi volt. Több mint 10 pajerot néztem meg, mire megvettem, első gazdás, végig márkaszervizes , gazdag siófoki vállalkozó bácsié volt. Egy divatház tulajdonosáé volt, 17 éves koráig nem volt rajta bekapcsolva az elsőkerék hajtás. SS terepváltóval ráadásul, ami nálunk nem sok autóban van.
Rengeteg romot árulnak. Pedig megmondtam az eladóknak, h már volt vagy 5-6 pajerom, tudom milyennek kell lennie, akkor is át akartak baszni szétrohadt, széthajtott csatragányokkal. De nem sikerült neki.
Ezt meg imádtam, a fosvagenre egy év alatt többet költöttünk, mint a mitsura 20 év alatt....
Velem minden műszaki előtt leszedették. Mehet rá lámpa, de m,egvan a hivatalos kapcsolás, h mi után lehet ezt felkapcsolni. Meg persze az sem mindegy, hmilyen erős, hova szereled fel, mire stb.....