akkor kozkivanatra...
annak idejen, 2019 ev vegen par ora aladt eladtam az Accord-ot, es sajnos ezzel vege is szakadt a 24 eves Honda-s letnek...
jott utana egy Mazda 6 2.5 Revolution top, majd 2021 oktobereben megszuletett az elhatarozas
2 het hijan 1 ev veget nem erni akaro varakozas utan, sok igeret, huzavona utan november kozepen vegre atvehettem az autot.
hivatalos, tesla.com-os vasarlas, nem volt bizodalmam a 3rd party cegekben.
alap Tesla Model 3 RWD a tipus, 60 kWh-s LFP akkuval, feher kulso, fekete belso, 18" alap Aero felnik.
Ryzen processor-os a regebbi Intel helyett, nincs mar benne hagyomanyos 12V-os "kis akksi", hanem egy 12V-os Li-ion akku van helyette,
ami elvileg orokelet..
A Mazdahoz kepest 2 dolog ami hianyzik belole, az ulesszelloztetes es a keresztiranyu forgalom figyeles hatramenetben.
Csereben viszont minden mas, ami nekem fontos volt, megvan.
Az enyem, mar a 2023-as modell, ami annyiban mas, mint az elozo, hogy nincs benne USS (ultra sonic sensor), hanem Teslavision van helyette,
modositott, elvileg komfortosabb futomu van alatta, es hairpin-es motor van benne.
Ennek ellenere a futomuve brutal kemeny, nem kimondottan komfortos a rossz utakon, cserebe viszont gokartos a kanyarsebesseg/uttartas.
Mivel nincs benne USS, ezert a parkolast segito un. proximity function jelen pillanatban nem mukodik, csak a kamerakra lehet hagyatkozni,
nem csipog, nem mutatja a kijelzon, hogy hany cm tavolsagra vannak a targyak a kocsi kozeleben.
Elvileg a hamarosan erkezo valamelyik SW frissites tartalmazni fogja, de egyelore meg itt EU-ban se hire, se hamva...
~2200 km-t mentem vele eddig, a fogyasztas 17 kWh/100 km atlagban.
felteszek egy kepet, ez egy ma esti M0-s oda-vissza ut, megneztuk a kivilagitott Megyeri-hidat