Aha. De azért kicsit korainak érzem egy négy éves kocsiban.
Még akkor is ha érzésre 3/4 részben városban van hajtva.
58e km és vége a gyári kuplungnak?!
Nane.
Az előző (5. genes) Civic-emben az együtt töltött 95-340e km alatt háromszor cseréltettem.
Most visszanéztem a táblázatot. 132e km (itt lett a gyári lecserélve), 187e km, 299e km.
Jó az első nem bírt sokat, de a második (amikor szintén nem gyári lett bepakolva) 100e km felett ment.
Kb. ua a használat. Értem én hogy erősebb a motor, de akkor is.
Lehet félreérthető voltam. Nem a pedál.
Maga a kuplung amikor csúsztatom egyesben, néha kettesben meg hátramenetnél is hallani. Főleg amikor komolyabb nyomatékot kell átvinni (pl. mikor jövök fel a mélygarázsból az iroda alól (ott hallottam először)).
Sziasztok,
Valami tippetek lenne arra, hogy egy relatíve új autóban (10. gen. Civic) miért nyöszörög a kuplung?
Van benne 58e km, igaz többnyire városban van hajtva.
Főleg egyesben hallani és párásabb időben. Már lassan egy éve hallom, de most mintha rosszabbodna.