Az más. Ilyet nekem csak az Accord csinált, meg a 7gen Civic-em, de akkor amikor már nagyon el volt használva a (kuplung)tárcsa.
Ez persze használat függő, de 56k km egy kicsit kevés ahhoz hogy elhasználódjon. Persze ki tudja milyenek már az alapanyagok meg ha marha sok kuplungozás/ főleg csúsztatás van, akkor elképzelhető, hogy megkopott annyira, hogy ennek "hangot adjon".
Ja: Civic-ben nálam kuplung csere 200.000km körül volt először, az Accorban viszont már 140k-nál, a német úgy használta, hogy ennyi idő alatt kinyírta. De láttam már 50-60k-nál is cserét....
Az 5gen-em (Civic) neg pl. ráz reggel hidegben csúsztatásnál, kicsit öreg már az is szegény. Idén biztos lesz csere abban is.
Lehet félreérthető voltam. Nem a pedál.
Maga a kuplung amikor csúsztatom egyesben, néha kettesben meg hátramenetnél is hallani. Főleg amikor komolyabb nyomatékot kell átvinni (pl. mikor jövök fel a mélygarázsból az iroda alól (ott hallottam először)).
Sziasztok,
Valami tippetek lenne arra, hogy egy relatíve új autóban (10. gen. Civic) miért nyöszörög a kuplung?
Van benne 58e km, igaz többnyire városban van hajtva.
Főleg egyesben hallani és párásabb időben. Már lassan egy éve hallom, de most mintha rosszabbodna.