Anno a céges, vvti-Corollám is, úgyhogy 110-el mentem pályán, h ne zajongjon.. Ott gyagyásak voltak az áttételek, 1-2 feleslegesen hosszú volt, az 5 meg rövid. A Jazz említett típusa sztem pont jó, a zasszony Bravojába meg 6-os váltót tettek, az a legjobb.
Érdekes.. anyámnak a kettő közti, 2011-es, 1-2-es Jazz van, sztem remekül megy a 90 lóval, s nem is hangos, csak felül, de pályatempónál még nem (3500 ford/perc). S nagyon jól fogyaszt 5-5.5l.
A zizegést nem tudom, mi a GD-t használjuk annál nem tapasztaltam ilyet, anyumé a GK.
Sokat pàlyáznak vele, úgyhogy szerintem fele-fele a városi - autópálya használat.
A drágább modell alatt, ha Jazzen belül érted, akkor ez a navis, magasabb felszereltség, de nem hiszem, hogy így válogatnának. Lehet eddig szerencsénk volt, de azért ilyennel nem találkoztunk még egyik Hondánknál sem.
Egyébként nekem nem jön be a GK karakterisztikája sem, én a GD után nem vennék, akkor inkább egy hibrid. Hangos , cserébe nem megy…
van különbseg (dragabb modellbe belefer egy dragabb gyartas [kisebb merettolerancia betartasa])
es persze hibas sorozat / darab / .. mindig lehet/van (a "müanyagagyarban" az elsö es utolso darabok vs. a sorozat közepen mas hömersekleten készülhetnek, ezert kicsit mas a mechanikai tulajdonsaga is
persze nagyon nem öröm (nekem 2004-es Jazz-em van)